PaulAndre69 Skrevet 5. november 2022 #1 Skrevet 5. november 2022 Hei, jeg har fått æren av å holde damenes tale på årets julebord på jobben, og har i den forbindelse noen spørsmål rundt hva som glir gjennom sensuren nå for tiden. Etter å ha passert de 50, vil muligens en reprise av min forrige damenes tale (på 90-tallet) ikke lengre være korrekt. - Er det i det hele tatt greit med damenes tale, eller bør den også være en slags hyllest til herrene i salen? - Sist gang jeg hadde damenes tale hadde jeg en slags utlevering av diplomer til damene, dette kunne være for blant annet fineste kjole. Dette var en slags avslutning på talen også som ble godt tatt i mot. Er dette innenfor i dag? På forhånd takk for gode ideer og veiledning. Paul A.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #2 Skrevet 5. november 2022 Bruk tiden din på å snakke dritt om mannfolk. Det kommer damene til å elske heheheheh dumme mannfolk hehehehheeh svake mannfolk hehehehehhe teite mannfolk hehehehe vi er bedre enn mannfolk Anonymkode: 71654...027
PaulAndre69 Skrevet 10. november 2022 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2022 Vel. Takk for konstruktiv input, jeg skal se hvor mye av det jeg får vevd sømløst inn i talen. Paul Andre
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 Åh, sånt er jeg så dårlig på og jeg synes det er driiiiiitkleint. Har ingen tips, bare medfølelse. Jeg ser du skriver at det er en ære, så du liker det sikkert og synes det er gøy. Hadde droppet slike utdelinger, det er kjipt å være den som får "beste briller" når den man sitter ved siden av får "avdelingens humørspreder". Anonymkode: 91b88...d9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå