Franz Ferdinand Skrevet 5. november 2022 #1 Skrevet 5. november 2022 Dette er en gjenganger både for meg og flere av gutta, for ikke å nevne x antall standup show som beskriver nettopp dette scenarioet. Men HVORFOR er det alltid sånn at de spøsmålene kvinner opplever som vanskelige kommer etter at man nettopp har pakket seg perfekt inn i dyna og er 3/4 på vei inn i drømmeland. Gjerne på rekylen av et: "men du....."
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #2 Skrevet 5. november 2022 Fordi da har hun tid til å tenke. Tror kvinner ofte ikke har den fantastiske evnen det er å bare lukke øynene å tømme hjernen. Vi fungerer motsatt. Derfor kommer spørsmålene om kveld/ natt. Anonymkode: 0312a...de2 8
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #3 Skrevet 5. november 2022 Etter sex mener du? For da utløser kvinnekroppen oxytocin og man føler seg mer tilknyttet partneren sin og dermed mer tryggere til å spørre om ting og mer behov for å oppklare følelsesmessige usikkerheter Anonymkode: bf598...b80 6
Franz Ferdinand Skrevet 5. november 2022 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2022 Tror kanskje vi må begynne å sove på separate soverom nå, for det er blitt så ille at det går ut over døgnrytmen min kraftig. er skikkelig lei. Har du noen tips til hva jeg kan gjøre, har tatt det opp ved flere anledninger.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #5 Skrevet 5. november 2022 Franz Ferdinand skrev (2 minutter siden): Tror kanskje vi må begynne å sove på separate soverom nå, for det er blitt så ille at det går ut over døgnrytmen min kraftig. er skikkelig lei. Har du noen tips til hva jeg kan gjøre, har tatt det opp ved flere anledninger. Sett av tid til å tenke og prate en annen gang, og kjøp en notatbok til henne så hun kan skrive ned det hun tenker på. Anonymkode: 28e7e...20f 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #6 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Etter sex mener du? For da utløser kvinnekroppen oxytocin og man føler seg mer tilknyttet partneren sin og dermed mer tryggere til å spørre om ting og mer behov for å oppklare følelsesmessige usikkerheter Anonymkode: bf598...b80 Irriterende når man skal prøve å sove da.. Anonymkode: 2be33...fdb
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #7 Skrevet 5. november 2022 Franz Ferdinand skrev (4 minutter siden): Tror kanskje vi må begynne å sove på separate soverom nå, for det er blitt så ille at det går ut over døgnrytmen min kraftig. er skikkelig lei. Har du noen tips til hva jeg kan gjøre, har tatt det opp ved flere anledninger. Vis henne emosjonell trygghet og interesse for å snakke om dype ting på dagtid Anonymkode: bf598...b80 4 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #8 Skrevet 5. november 2022 Bare be henne sende deg hva hun lurer på i en melding, og så skal du svare henne når du står opp på morgenen. Så kan hun lese det om og omigjen sånn at du slipper slike spørsmål i fremtiden. Anonymkode: 8b549...ca4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #9 Skrevet 5. november 2022 ..Og ts nevner ingenting om sex så hvor du får det ifra er bare merkelig. Anonymkode: 2be33...fdb
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #10 Skrevet 5. november 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Etter sex mener du? For da utløser kvinnekroppen oxytocin og man føler seg mer tilknyttet partneren sin og dermed mer tryggere til å spørre om ting og mer behov for å oppklare følelsesmessige usikkerheter Anonymkode: bf598...b80 Trodde det med oxytocin og tilknyting bare var en incelteori? Anonymkode: 8b549...ca4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #11 Skrevet 5. november 2022 Fordi dere ikke prater dypt sammen før dere legger dere. Anonymkode: a9606...31e 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #12 Skrevet 5. november 2022 Unger gjør det samme. Det er på sengekanten man har mange av de viktigste samtalene. Anonymkode: bb22e...4ec 4 1 2
Gjest AprilRyan Skrevet 5. november 2022 #13 Skrevet 5. november 2022 Kanskje sette av tid på dagtid? Det er kanskje da hun føler at det passer å ta opp ting fordi dere er sammen, det er ro osv, men det passer ofte dårlig siden man er trøtt og holder på å sovne. Om dere prater om det på dagtid så er det ikke nødvendig med separate soverom, men det er nok greit å kommunisere litt enn å avfeie henne på den måten.
Franz Ferdinand Skrevet 5. november 2022 Forfatter #14 Skrevet 5. november 2022 Vi prater absolutt dypt sammen på dagtid også, det er jo bare som om det blir dratt opp igjen på natta. Ekstremt slitsomt. Kan det være en ide å legge seg samtidig som barna da, for å få tid til disse evinnelig lange samtalene?
Gjest Karamelis Skrevet 5. november 2022 #15 Skrevet 5. november 2022 Det er noe hun ikke kommer seg videre med, for du har ikke tatt deg bryet med å prate skikkelig ut med henne. Tipper hun er redd for å spørre, du huffer og sukker, og så er det på igjen neste kveld. Ta initiativ til å prate ut og bli ferdig med det.
AnonymBruker 42 Skrevet 5. november 2022 #16 Skrevet 5. november 2022 Fordi da er det omtrent null sjanse for at du har energi til å rømme, gjemme deg, og/eller klarer å vri deg unna spørsmål du ellers hadde unngått å svare på, åpenbart "DU, DuuuuuUUUU -hva tenker/synes du om" 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #17 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Etter sex mener du? For da utløser kvinnekroppen oxytocin og man føler seg mer tilknyttet partneren sin og dermed mer tryggere til å spørre om ting og mer behov for å oppklare følelsesmessige usikkerheter Anonymkode: bf598...b80 Ikke bare etter. Gjerne midt i akten. "Du, jeg synes..." Anonymkode: e7caa...063 1
Franz Ferdinand Skrevet 5. november 2022 Forfatter #18 Skrevet 5. november 2022 Karamelis skrev (1 minutt siden): Det er noe hun ikke kommer seg videre med, for du har ikke tatt deg bryet med å prate skikkelig ut med henne. Tipper hun er redd for å spørre, du huffer og sukker, og så er det på igjen neste kveld. Ta initiativ til å prate ut og bli ferdig med det. Jeg ser hva du mener, men jeg kan virkelig ikke skjønne hvor mye det skal være behov for å diskutere enkelte ting.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #19 Skrevet 5. november 2022 Så si at du gjerne vil snakke om dette i morgen, men må må du sove. Anonymkode: 27778...f66
Franz Ferdinand Skrevet 5. november 2022 Forfatter #20 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke bare etter. Gjerne midt i akten. "Du, jeg synes..." Anonymkode: e7caa...063 Har også opplevd dette, er det prestasjonen min det er noe galt med, siden hun har overskudd til å tenke på dette mens vi holder på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå