Gå til innhold

Jeg eser ut, kommer til å miste min samboer..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veide 165 i april er nå nede på 130 i november , har lagt helt om kosthold og går på Mysimba pillen , trener fitness annenhver dag og spiser sunt, har kuttet ut snop og snacks. Målet i første omgang er og gå ned til 100 så jeg kan få fjernet overflødig hud!

Endret av Anciol
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Franz Ferdinand skrev (På 6.11.2022 den 0.04):

Godteskåla skrives i ett ord!

Hva hadde det MEddddddd tråååååååden Da

Anonymkode: 542ab...f85

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fht nærhet til samboeren: er det ham eller du som har et problem med vekten din? Kan selvfølgelig være ham, men er du sikker på at det ikke mest handler om du selv er ukomfortabel i din egen kropp og ikke skjønner at han kan synes du er sexy?

Jeg var der du er i fjor sommer. Veide 95 kg, ikke glad i meg selv, null bevegelse, null sexlyst, sliten og mat var belønning for alt. Blir helt flau av å tenke på hvor mye snop jeg spiste. Gikk ned 20 kg før jul, 25 totalt og i vår løp jeg et halvmaraton. Jeg er så vanvittig takknemlig for den versjonen av meg selv som tok tak og så uendelig glad jeg ikke skal tilbake dit. 

Og bare så du vet det: jeg har spist smågodt hver eneste uke. Men bare på lørdager og mye mindre. Tips for helgen som kommer: ikke ha snop i hus, kjøp akkurat det du skal ha på lørdagen og del bitene i to (de er mindre, men smaker det samme)

Dette kan du klare! En dag om gangen, ett grep om gangen. Det skjer ikke over natten, men til sommeren kan du være en ny dame 💪

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser også kun dine følelser og oppfatning av situasjonen inn i dette med din samboer. Er du virkelig helt sikker? Har du snakket med samboeren din om dette? Er det han som alltid slukker lyset? Er det han som viser at han ikke vil røre deg? Eller er det du som trekker deg vekk og utstråler en litt sånn «ikke rør meg»-holdning? Gjerne for å komme han i forkjøpet..er lettere å avvise enn å bli avvist..

Har selv veid alt fra 95 til 53. Sexlysten til min mann har egentlig aldri vært påvirka som jeg har merket. 

En annen ting: dersom dette med overspising er et reelt problem for deg, så vil jeg foreslå å lese om programmet «Få bukt med overspising». Du kan lese på www.nettros.no, låne boka ved samme navn på biblioteket eller høre siste episoden av podcasten Uforstyrra som handler om nettopp dette (der går de gjennom programmet, og snakker også med ei dame som har brukt det vellykket)

(Det finnes en lang vei fra å streve med overspising til å ha spiseforstyrrelsen overspisingslidelse - bare i tilfelle du trodde jeg antyder noe slik. Det gjør jeg absolutt ikke!)

Anonymkode: 24acf...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.11.2022 den 23.55):

Hva så? Hvis man ikke liker tjukke folk, så like man ikke tjukke folk uavhengig av hvordan de ble tjukke. Og jf ts første innlegg så er problemet her overspising.

Anonymkode: c1e99...56c

Så mye var den kjærligheten verdt… 🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...