AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1 Del Skrevet 5. november 2022 Jeg er snart 90 kg. Blek og feit og dvask. Min samboer er kjekk, og jeg vet mange kunne tenkt seg han. Har prøvd mange ganger, men ender til slutt i godte skåla… Er så fortvila. Nesten så jeg blir deprimert på ekte! Hater kroppen min, hvordan jeg har valker på rygg og lår… Kan noen si det jeg trenger høre? Så jeg tar meg sammen? Anonymkode: 6a4b6...751 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 5. november 2022 #2 Del Skrevet 5. november 2022 Aøtså, det er jo enkelt. Hva ønsker du mest? Godteriskål eller samboeren din? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 5. november 2022 #3 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er snart 90 kg. Blek og feit og dvask. Min samboer er kjekk, og jeg vet mange kunne tenkt seg han. Har prøvd mange ganger, men ender til slutt i godte skåla… Er så fortvila. Nesten så jeg blir deprimert på ekte! Hater kroppen min, hvordan jeg har valker på rygg og lår… Kan noen si det jeg trenger høre? Så jeg tar meg sammen? Anonymkode: 6a4b6...751 Hva er det du har prøvd, helt konkret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #4 Del Skrevet 5. november 2022 Erstatt avhengigheten din av godteri, med trening. Man kan bli avhengig av det også. Sørg for nok søvn i første omgang, så craver du kanskje ikke det ekstra sukkeret så veldig. Anonymkode: 25f7f...f98 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #5 Del Skrevet 5. november 2022 Da må du velge. Middag eller godteri? Lunsj eller godteri. Spiser du 1500 kalorier om dagen i bare smågodt, vil du ikke gå videre opp. Uansett er helsa viktigere enn en samboer. Anonymkode: 030dc...20b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #6 Del Skrevet 5. november 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er snart 90 kg. Blek og feit og dvask. Min samboer er kjekk, og jeg vet mange kunne tenkt seg han. Har prøvd mange ganger, men ender til slutt i godte skåla… Er så fortvila. Nesten så jeg blir deprimert på ekte! Hater kroppen min, hvordan jeg har valker på rygg og lår… Kan noen si det jeg trenger høre? Så jeg tar meg sammen? Anonymkode: 6a4b6...751 Har dere barn sammen? Det fins flere viktige kvaliteter her i livet enn å være tynn. Anonymkode: a5e29...b5a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #7 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har dere barn sammen? Det fins flere viktige kvaliteter her i livet enn å være tynn. Anonymkode: a5e29...b5a Hva har barn med dette å gjøre? Anonymkode: c1e99...56c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #8 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har dere barn sammen? Det fins flere viktige kvaliteter her i livet enn å være tynn. Anonymkode: a5e29...b5a Si det til eksen min du.... Jeg ble syk og måtte gå på medisin som jeg legger på meg av. Det var begynnelsen på slutten for oss.... Anonymkode: a3523...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #9 Del Skrevet 5. november 2022 Just now, AnonymBruker said: Si det til eksen min du.... Jeg ble syk og måtte gå på medisin som jeg legger på meg av. Det var begynnelsen på slutten for oss.... Anonymkode: a3523...1ae Da hadde du flaks som ble kvitt ham. Jeg vil i hvert fall ha en lojal og trofast kjæreste, ikke en kåt svikter. Anonymkode: a5e29...b5a 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #10 Del Skrevet 5. november 2022 Start i det små. Begynn med nok søvn, drikk mye vann. Så kan du bytte ut noen måltider med noe litt mer sunt, mer protein enn karbohydrater. Så ta bort mer og mer sukker. La deg kjenne på sult og craving, uten å gi etter. Ta en tyggis eller noe. Drikk mer vann. Det er ikke farlig å være sulten eller crave, det vil gå over. Ha vann og tyggis innenfor rekkevidde. Hold deg opptatt, gjør annet enn å tenke på mat og godis. Ikke tenk trening. Mye kommer etter gode matrutiner. Husk og sov mye. Og hold på kjærlighet! Kjemp for han og dere❤️ Anonymkode: 83c6e...759 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #11 Del Skrevet 5. november 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva har barn med dette å gjøre? Anonymkode: c1e99...56c Eh...å få barn er jo en ganske alvorlig påkjenning på damekroppen (og figuren)? Anonymkode: a5e29...b5a 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #12 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Erstatt avhengigheten din av godteri, med trening. Man kan bli avhengig av det også. Sørg for nok søvn i første omgang, så craver du kanskje ikke det ekstra sukkeret så veldig. Anonymkode: 25f7f...f98 Ikke akkurat et godt råd å bytte en avhengighet med en annen... Ts, du må endre vanene du trenger ikke være motivert hver dag, men sett deg noen mål og jobb med dem hver dag. Spiser du godteri daglig nå, trapp ned til annenhver dag, så kun i helger. Deretter kan du spise sunnere. Du må ikke nødvendigvis endre alt samme dag, men ta litt og litt av gangen. Be om støtte av kjæresten, kanskje han kan hjelpe litt også. Anonymkode: e149d...b25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #13 Del Skrevet 5. november 2022 Få ocempic av legen og legg om kostholdet . Hjelper Anonymkode: 18296...bbf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #14 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke akkurat et godt råd å bytte en avhengighet med en annen... Ts, du må endre vanene du trenger ikke være motivert hver dag, men sett deg noen mål og jobb med dem hver dag. Spiser du godteri daglig nå, trapp ned til annenhver dag, så kun i helger. Deretter kan du spise sunnere. Du må ikke nødvendigvis endre alt samme dag, men ta litt og litt av gangen. Be om støtte av kjæresten, kanskje han kan hjelpe litt også. Anonymkode: e149d...b25 Å erstatte en vane med en annen vane er en helt vanlig måte å endre vaner på. Og trening er i de fleste tilfeller en veldig sunn vane å tilegne seg. Anonymkode: c1e99...56c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #15 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Eh...å få barn er jo en ganske alvorlig påkjenning på damekroppen (og figuren)? Anonymkode: a5e29...b5a Hva så? Hvis man ikke liker tjukke folk, så like man ikke tjukke folk uavhengig av hvordan de ble tjukke. Og jf ts første innlegg så er problemet her overspising. Anonymkode: c1e99...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #16 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg er snart 90 kg. Blek og feit og dvask. Min samboer er kjekk, og jeg vet mange kunne tenkt seg han. Har prøvd mange ganger, men ender til slutt i godte skåla… Er så fortvila. Nesten så jeg blir deprimert på ekte! Hater kroppen min, hvordan jeg har valker på rygg og lår… Kan noen si det jeg trenger høre? Så jeg tar meg sammen? Anonymkode: 6a4b6...751 Det einaste som hjalp meg var at eg fann ut kvifor eg ikkje elska meg sjølv. På ekte. Anonymkode: 5602d...507 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #17 Del Skrevet 5. november 2022 Jeg la på meg fra 73 kg til 88 kg. Fikk meg PT, og nå 4 mnd etterpå var jeg nede på 78 kg. Målet er 72 i første omgang😊 Anonymkode: c7d48...589 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Franz Ferdinand Skrevet 5. november 2022 #18 Del Skrevet 5. november 2022 Godteskåla skrives i ett ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #19 Del Skrevet 5. november 2022 Jeg veide 90 kg i sommer, nå veier jeg 80 og skal prøve å komme meg ned til 70 etter hvert. Det som hjalp meg med å komme i gang var treningsprogrammene til Chloe Ting (men det var tøft!), senere begynte jeg å trene til videoer av Grow with Jo. Tok tak i kostholdet etter noen uker med trening og da rant det av en del kilo. For meg hjalp det veldig å starte med treningen først, jeg tror det bidro til at jeg lettere klarte å legge fra meg uvaner med å spise godteri osv. Anonymkode: be0f4...049 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #20 Del Skrevet 5. november 2022 Kjøpte et gedigent rundt speil og hang i stua. Ser meg selv mye oftere og kvepper alldeles av hengepupper, flaskemage og lut holdning. Når jeg er lysten på noe godt ser jeg bare på meg selv i speilet. Dreper all lyst på potetgull og sjokolade. Anonymkode: 822cb...e0d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå