Gå til innhold

Damer som er seriøse, vil ikke gå for fort frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe i dette: Damer som er seriøse, vil ikke gå for fort frem?

Anonymkode: 896d2...987

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer på meg hvertfall 

Anonymkode: c8da1...0ab

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Stemmer for meg også. Jeg orker ikke at alt skal gå i en rasende fart og trenger tid på meg. Ønsker å bli kjent osv.

Skrevet

Jeg har møtt ei dame, hun vil gjerne treffes, men er treig på meldinger. Møttes noen ganger.

ts

Skrevet

Stemmer for min del også, selv om jeg utvikler følelser veldig fort. 
Ønsker som regel likevel å bli godt kjent med personen, og være helt sikker på at dette er en person jeg ønsker å satse på et langsiktig forhold med. 

Anonymkode: f6dba...b79

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Stemmer for min del også, selv om jeg utvikler følelser veldig fort. 
Ønsker som regel likevel å bli godt kjent med personen, og være helt sikker på at dette er en person jeg ønsker å satse på et langsiktig forhold med. 

Anonymkode: f6dba...b79

Og for å sile ut fuck boys og de som er bare ute etter sex. 

• Liker 2
Skrevet

Det kommer an på. Selv om jeg er seriøs, gidder jeg ikke melde ukesvis før første møte og å møtes sjeldent i starten. Om daten er noe av dette. går jeg bare videre. 

Anonymkode: b4b51...612

• Liker 1
Skrevet

Jeg er voksen dame med to barn. Hadde vært fint med et forhold, men ikke for enhver pris. Det må være en mann som kjennes rett for meg.

Å strebe inn i et forhold er ikke veien å gå. For meg er det kombinasjon av min beste venn, tiltrekning, latter, felles verdier som må bygges over tid. 

Anonymkode: ad73e...309

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det stemmer på meg.Kan gjerne møtes fort for å se om det er kjemi,men liker å ta det litt rolig i starten.

Skrevet

Stemmer for meg også.  Jeg var suuuupertreig med meldinger i starten. Kunne bruke en uke og mere mellom meldinger. Det var bare noe med den mannen jeg snakket med som kjentes så rett og viktig ut, og jeg ville være emosjonelt til stede når vi snakket sammen. (Mye som skjedde i livet mitt da).

Heldigvis så var han kanskje verdens mest tålmodige mann, og nå er vi sammen. 😊

Anonymkode: 5ff29...354

• Liker 1
Skrevet

Skjønner. Da gir dette mening og hvorfor det går så sakte, noe jeg er glad for 😊

ts

• Liker 2
Skrevet

De går ikke fort frem seksuelt fordi.... det er andre ting som er viktigere når en dame ser etter et forhold.

Mens er fyren totalt uegnet for forhold, men hun er seksuelt tiltrukket av han, så kan hun ha sex med han første gangen de møtes.

Anonymkode: 358f6...075

Skrevet

Jeg gjør alt i livet veldig kjapt. Får kjapt nye venner, kjente og kjærester. Eller jeg er helt for meg selv og gjør nada.

Jeg har to modus, enten av eller på. Hvis jeg er på, kan jeg knytte bånd. Om jeg er av, går ikke ting sakte, da skjer det bare ingenting. 

Anonymkode: b4b51...612

Skrevet

Jeg bruker tid, ja. Er veldig tilstede når vi er sammen og svarer for øvrig fort på meldinger for at han skal føle seg trygg. Men han kunne nok bli sammen nå, mens jeg skal være sikker på st dette er en fyr jeg vil ha barn med og fire meg med ellers gidder jeg ikke å gå inn i forhold. Før var jeg mye raskere for da var ikke målet og etablere seg på samme måte.

Anonymkode: 4afc1...01d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...