Gå til innhold

Bli gravid to ganger på ett uttak?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble gravid på første uttaket mitt, og vil om noen år prøve til igjen med de som er på frys. Men skjer det egentlig at noen blir gravid to ganger på ett uttak? Vet ikke om jeg klarer å gå gjennom en ny runde med medisiner pga psyken min sist gang. 

Anonymkode: 983d2...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ble gravid på første uttaket mitt, og vil om noen år prøve til igjen med de som er på frys. Men skjer det egentlig at noen blir gravid to ganger på ett uttak? Vet ikke om jeg klarer å gå gjennom en ny runde med medisiner pga psyken min sist gang. 

Det skjer. Et par jeg kjenner har faktisk 3 barn som alle stammer fra et egguttak. De fikk 4 flotte egg, tre ble fryst og av de tre eggene ble 2 til nye søsken. Så det er mulig, men ingen garanti selvsagt. Blastocystene skal både tåle opptining, feste seg, og utvikle seg normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer absolutt. Jeg ble gravid tre ganger på ett uttak.

Anonymkode: 09a02...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så utrolig fint å høre! 
Vi fikk tre blastoer på frys (utenom det vi satte inn), og alle fikk topp score kvalitet. Håååper det kan virke, for tror det er eneste sjansen vi får til å få søsken dessverre..

Dere som lykkes med det, hvor mange egg fikk dere ut?  Jeg fikk ut 10 egg (lav dose på ivf fordi jeg har pcos), tre på frys og en graviditet. Håper det kan være gode odds da men :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid nå med fryseegg fra uttaket som gav meg sønnen min. Fire år siden uttaket 😊 Fikk vel ut 8-10 egg da, fire lot seg befrukte, og tre ble frosset da de nådde blastostadiet. Første fryseforsøk ble sønnen, andre ble SA tidligere i år, og tredje er nå 12+4 😊

Anonymkode: 65beb...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...