AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1 Skrevet 5. november 2022 Var hos legen igår da jeg har vært plaget med kvalme og svimmelhet, der viste det seg at hormonspiralen ikke var tilstede lengre og et foster i syvende uke hadde tatt plass. Kjenner jeg får helt totalt panikk! Ungene begynner å bli store og dette var virkelig ikke planen. Er det noen som kan fortelle meg noen solskinnshistorier om nr 3?🙈 Anonymkode: 16798...611
Tone83 Skrevet 5. november 2022 #2 Skrevet 5. november 2022 Erfaringer fra andre er jo ikke relevant her. De vil sprike i alle retninger. Du kjenner best din egen situasjon og er den beste til å spå hvordan ting vil bli. 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #3 Skrevet 5. november 2022 Du og din partner må kjenne på hva som er rett for dere. Hva dere kan og ønsker. Jeg ble uplanlagt gravid med nr tre i fjor og måtte ta en abort. Det passet best for oss på alle måter. Både økonomisk, barna skal følges opp, huset og bilene passer best for oss fire slik vi har det, osv. Uansett hvor mye jeg hadde lyst og prøvde å legge godviljen til, så var fornuften sterkere. Og jeg har ikke angret på valget. Anonymkode: b6f30...8df
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #4 Skrevet 5. november 2022 Kan jeg bare spørre hvordan du hos legen fant ut at det var en baby i syvende uke? 🙈 hadde han ultralydapperat hvor dere målte babyen?😅 Anonymkode: 574b7...6bf
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #5 Skrevet 6. november 2022 Forstår at dette kommer brått på bår du har hatt spiral ♥️ Men.. Du ønsker solskinnshistorier med nr 3? Å ha 3 barn er jo veldig, veldig normalt så hva forventer du egentlig? Du nevner heller ikke noen om hvor stor aldersforskjellen er. Jeg er vokst opp med 4 -6 års forskjell på egne søsken og det har vært helt fint. Har hatt venner som har kunnet være barnevakt fir eget søsken og det har vært stas (så lenge det ikke blir misbrukt) og de har hatt en høy stjerne hos småsøsknene. Også kan det selvsagt bli konflikter i alle søskenforhold, men det blir det også med 2 barn. Sånn sett har du et søsken «ekstra» im noe spesielt skulle skje. Men ja, jeg lurer oppriktig på hva bekymringene dine er med barn nr 3. Hadde forstått det litt mer om det var nr 4, 6 eller 7. Men 3 barn er jo ofte malen i dagens familier. Anonymkode: 68b03...405
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #6 Skrevet 6. november 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Kan jeg bare spørre hvordan du hos legen fant ut at det var en baby i syvende uke? 🙈 hadde han ultralydapperat hvor dere målte babyen?😅 Anonymkode: 574b7...6bf Er det noe rart med det? Anonymkode: a6b31...5d6 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #7 Skrevet 6. november 2022 Dette skjedde meg også. Skulle bare på en vanlig legetime. Plutselig fikk jeg i fleisen at jeg var gravid med nr.4. Ikke planlagt, ikke ønsket og hadde null symptomer. Vi vurderte å ta abort, hadde bestilt time og alt. Men noe i meg sa nei. Dermed ble det til at vi fikk fire barn på litt over 4 år🙈🙈 Jeg har heldigvis verdens snilleste og flotteste barn, og verdens beste mann og verdens beste familie, så det har gått veldig bra. Hadde aldri fått nr.4, eller nr.3 for den slags skyld, om jeg ikke hadde hatt stor familie rundt som elsker å passe. Da hadde jeg bukket under. Anonymkode: 24dd0...9af
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #8 Skrevet 6. november 2022 mye styr med spiraler som plutselig " forsvinner ". hvorfor må du ha kuk i dåsa ? bruk dildo istedet så slipper man at fostre i 7.uke tar plass osv Anonymkode: 61d11...80b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #9 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det noe rart med det? Anonymkode: a6b31...5d6 Litt rart ja. Man må vel bli henvist til kvinneklinikken/gynekologen som har ultralydapparat og utstyr for å måle størrelse på foster. Anonymkode: b849f...064
uglejenta Skrevet 6. november 2022 #10 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): mye styr med spiraler som plutselig " forsvinner ". hvorfor må du ha kuk i dåsa ? bruk dildo istedet så slipper man at fostre i 7.uke tar plass osv Anonymkode: 61d11...80b 😂
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #11 Skrevet 6. november 2022 58 minutter siden, AnonymBruker said: Litt rart ja. Man må vel bli henvist til kvinneklinikken/gynekologen som har ultralydapparat og utstyr for å måle størrelse på foster. Anonymkode: b849f...064 Nei, min nye lege har ul apparat på fastlegekontoret, den gamle hadde ikke. Enkelte jordmødre har også det. Anonymkode: a6b31...5d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå