Gå til innhold

Vil at han skal savne meg litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har blitt enige om at vi skal være elskere, men kun meg som tar kontakt , tar jeg kontakt kommer det mye fra han også, men ja han ringer mldr ikke selv. 

vil at han skal savne meg litt , i hvor mange dager skal jeg holde meg helt unna kontakt?

Anonymkode: 93aa1...e6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9,5 dager 

Anonymkode: b01bb...be1

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

9,5 dager 

Anonymkode: b01bb...be1

Oi i 9 dager det er jo så lenge .

Skrevet

Dere har blitt enige om å bare være elskere? Da har dere i grunnen vedtatt at det kun er interessant med kontakt hvis dere skal ligge sammen. 

Mulig dere har en annen oppfatning av ordet "elskere", men kan dessverre virke som han ikke gjengjelder følelsene dine. Derfor viser han ikke tegn til å savne deg. Ville droppet han uten dramatikk. Sagt ifra om at du er ute etter mer enn kun sex, eller ingenting. Hvis han etter det ikke tar kontakt, ville jeg aldri kontaktet han igjen. 

Anonymkode: 23c7c...b83

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som du har følelser for han. Ville droppa hele opplegget

Anonymkode: 7cbe1...7c7

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dere har blitt enige om å bare være elskere? Da har dere i grunnen vedtatt at det kun er interessant med kontakt hvis dere skal ligge sammen. 

Mulig dere har en annen oppfatning av ordet "elskere", men kan dessverre virke som han ikke gjengjelder følelsene dine. Derfor viser han ikke tegn til å savne deg. Ville droppet han uten dramatikk. Sagt ifra om at du er ute etter mer enn kun sex, eller ingenting. Hvis han etter det ikke tar kontakt, ville jeg aldri kontaktet han igjen. 

Anonymkode: 23c7c...b83

Vi er enige om å prate kose og chatte litt. 

Har ikke følelser for han.  

Skrevet

10 dager

Anonymkode: bb8d6...43b

Skrevet

Han savner deg jo ikke....

Menn savner ingen de ikke er intressert i.

Anonymkode: 85f2f...6e5

• Liker 5
Skrevet

Don't go there! Dette elskergreia fungerer ikke i lengden

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vi er enige om å prate kose og chatte litt. 

Har ikke følelser for han.  

Hvorfor synes du da 9,5 dag er lenge?

Anonymkode: 88f30...61e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Vi har blitt enige om at vi skal være elskere, men kun meg som tar kontakt , tar jeg kontakt kommer det mye fra han også, men ja han ringer mldr ikke selv. 

vil at han skal savne meg litt , i hvor mange dager skal jeg holde meg helt unna kontakt?

30 dager er visst det idielle. Har elsker og men bestandig han som tar kontakt stort sett ..

Anonymkode: 96211...cd4

Skrevet

Hvor gammel er han? Han kan være gift

Skrevet

Øhm... Lar du ham savne deg da? 😉
Eller går det bare noen dager før du tar kontakt igjen? Ta en pause en uke, og fokuser på noe annet! 

Skrevet
Determ skrev (5 timer siden):

Hvor gammel er han? Han kan være gift

Han er gift ja , 

Skrevet

Siden han ikke har følelser for deg, vil han ikke savne deg slik som du håper. Det du kan skape, er en frykt hos han. En frykt for å miste en sexkilde. Blir bare litt ekstra jobb for han for å finne en ny, men det vil han ikke dvele lenge med.

Du har ikke en pragmatisk tilgang til han, men vil forsøke å manipulere.
Du ser det kanskje ikke selv, men du har følelser for han. Anbefaler deg også å stoppe før det går for lang tid. Jeg lover deg, det blir vondt

Anonymkode: 10a9a...a7d

Skrevet

Han er gift og faktisk 😅

Ja nei da trenger han jo ikke savne noen. Har selskap hver dag han.

Anonymkode: 85f2f...6e5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...