Gå til innhold

Jeg og mannen min er uenige om en ting …

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min legger klærne han skal bruke dagen etter på stua kvelden før. Evt. er det møkkete klær han hat hatt på seg allerede og «kanskje» skal bruke dagen etter. Ofte blir ikke klærne brukt, og noen ganger samler det seg opp. Sånn at «rotestolen» mange får på soverommet blir i stua. Jeg synes det er irriterende fordi jeg ønsker at stua skal være ryddig og hyggelig å være i, og flere ganger i uka må jeg rydde klærne til mannen min inn i skapet igjen, eller legge det til vask.

Jeg har spurt om han ikke kan legge klærne på badet i stedet, og mener det er mer vanlig å kle på seg der man steller seg om morgenen. Jeg vil heller ha litt klær liggende der enn i stua, men han mener det er unormalt å legge frem klær på badet, og at «ingen gjør det».

Ville lage en poll, men jeg skjønner ikke hvordan man gjør det her 😳

Ville du lagt fra deg dagens brukte klær/lagt frem morgendagens antrekk på i stua eller på badet. 

*Btw, soverommet er ikke aktuelt pga et barn som sover der, og at vi står opp til ulike tider og ikke skal vekke hverandre 😊

Anonymkode: 5ac90...6d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Badet. Å legge klær på stua sånn er bare rart 

Anonymkode: c0499...4b9

• Liker 15
Skrevet

Vi ligger det på badet

• Liker 8
Skrevet

Ingen steder. Greit å legge klærne et fast sted over natt, men brukes de ikke dagen etter skal de i skittentøykurven. 

• Liker 2
Skrevet

Stua 

Anonymkode: a5e28...67a

Skrevet

Badet eller soverommet. 

• Liker 5
Skrevet

Må gi min stemme til deg her i denne saken 😁 Badet er plassen! Nå bor jeg riktig nok alene for det meste av tiden og kunne således sikkert lagt klærene på toppen av kaffetrakteren for den sags skyld. Men det gir mer mening å legge de på badet logisk nok

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Aldri hørt om noen som legger klærne i stuen.  
Badet eller soverommet her, og alle jeg kjenner..

Anonymkode: fee9b...faf

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Badet.

Jeg legger fram klærne mine utenfor badet de dagene jeg  skal fysisk på kontoret, men jeg lar de aldri ligge mer enn over natten.

Anonymkode: 9492c...aaa

• Liker 2
Skrevet

Badet.

Hadde ikke ryddet mannes klær fra rotestolen på stua ved å sortere, legge på plass og vasket.

Hadde bare lagt haugen i hans side av sengen.

Anonymkode: d3d60...4d5

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvorfor blir ikke klærne i stua bruke da? Er det fordi han tar noe annet på veien? Klærne i stua blir for langt unna? 

Anonymkode: 57c76...acb

Skrevet

Badet eller soverommet. Absolutt ikke i stua. 

• Liker 2
Skrevet

Stua.

Anonymkode: 695ce...a00

Skrevet

AVSTEMMING. Velg alternativ på liker-knappen!

Hjerte: badet

Tommel opp: stua

Anonymkode: 91a57...fec

• Hjerte 31
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tar av meg buksa og den ene genseren på kontoret.

Så tar jeg av meg tskjorte, langermet, stilongs, sokker osv på soverommet.

Ingenting på stua.

MEN!

Hvor mange som gjør noe, om noe er "vanlig" er helt ubetydelig. Det er et elendig argument. 

Anonymkode: b911c...6cd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sånn oppretter man en spørreundersøkelse, forresten:

eeevvv.png.f33583c66e58d6f801caedf494ab4af5.png

• Nyttig 1
Skrevet

Det burde være likegyldig for mannen din hva han mener andre gjør. Hvis det irriterer deg som er kona, og du ytrer at du ikke liker dagens løsning. Så bør han lytte til deg uansett. Så utrolig irriterende det må være å sitte i stua og se på rotestolen til mannen, det hadde klikka for meg hvertfall.

Anonymkode: 91a57...fec

• Liker 5
Skrevet

Hvis jeg ikke hadde kunnet benytte meg av kontor eller soverom, så hadde jeg også brukt stua. Synes det er ekkelt å ha klær liggende på badet med alle drittbakterier som svever rundt.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...