AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1 Skrevet 5. november 2022 Vurderer å ta denne behandlingen nå før julebordsesongen. Har sett noen eksempler der brynene står rett opp, men mange fine eksempler der brynshårene er gredd til siden. Så jeg synes det er fint selv, men vil ikke bli latterliggjort heller så derfor spør jeg hva din mening er? Syns du brow lamination er pent? Anonymkode: 195b6...448
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #2 Skrevet 5. november 2022 Personlig syns jeg ikke det er fint men det kommer an på. Noen kler det Anonymkode: bbadc...991
Kratt_ Skrevet 5. november 2022 #3 Skrevet 5. november 2022 Kan være pent men som oftest ser det bare altfor falskt og merkelig ut.
Tripptrapp1 Skrevet 5. november 2022 #4 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vurderer å ta denne behandlingen nå før julebordsesongen. Har sett noen eksempler der brynene står rett opp, men mange fine eksempler der brynshårene er gredd til siden. Så jeg synes det er fint selv, men vil ikke bli latterliggjort heller så derfor spør jeg hva din mening er? Syns du brow lamination er pent? Anonymkode: 195b6...448 Det kommer an på brynene. På de som har mye bryn kan det bli litt voldsomt når de gres rett opp. Men greia med brow-lami er at man kan børste de slik man selv vil. For de som har mye bryn gjør det det altså enklere å «kontrollere» brynene. Jeg er «typisk nordisk» og har lite bryn, så for meg gjør ikke brow-lami noen spesiell forskjell. Så for meg føltes det ikke verdt prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå