AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1 Skrevet 5. november 2022 Hjertet mitt blør Hodet mitt er tungt av tusener av usikre og negative tanker om meg selv Jeg savner slik livet som det pleide å være, de gode vennene og relasjonene jeg hadde i det. Savner dem sååå mye. Men forstår at de har tatt avstand fra meg, at alle har det. Jeg og følelsene mine blir alltid for mye. Jeg skulle aldri ha åpnet meg og vist hvordan jeg faktisk føler meg. Men jeg klarer bare ofte ikke å være falsk! Føler meg helt levende begravd, helt borte. Det er så skummelt å eksistere i en verden som er så lite imøtekommende... Hvorfor går det negative alltid bare ut over meg? Jeg er så lei av å være en evig syndebukk for alle andres feil og som en kvinnelig Jesus skikkelse. Skjønner ikke hvorfor jeg burde beklage at jeg er til.. Anonymkode: 1ae48...833
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #2 Skrevet 5. november 2022 Dette innlegget forklarte ingenting, det kan du vel være enig i. Hva konkret har skjedd? Anonymkode: 0e371...a17 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #4 Skrevet 5. november 2022 Dette er jo sånn man egentlig bare kan si "oookay...." til! Anonymkode: 8da08...c0b 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #5 Skrevet 5. november 2022 Du lever i en boble hvis du tror negative ting kun går utover deg.. Anonymkode: 8da08...c0b 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #6 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du lever i en boble hvis du tror negative ting kun går utover deg.. Anonymkode: 8da08...c0b Skulle mer enn gjerne ha vært den boblen foruten 😇🤔😜 Anonymkode: 1ae48...833
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #7 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvorfor går det negative alltid bare ut over meg? Kom deg ut av bobla om at alt handler om deg. Kun du kan gjøre endringer i livet ditt. Anonymkode: 30c1a...a7d
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #8 Skrevet 5. november 2022 Håper du er et sted du får hjelp ♥️ Anonymkode: b789e...471
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå