AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1 Skrevet 5. november 2022 Jeg har to jobber, 80% i en og 20 % i den andre. Har termin i mai, og ettersom at dette er baby nummer to ønsker jeg å si opp deltidsjobben for å jobbe litt mer redusert når jeg er tilbake etter mammaperm. Men så ønsker jeg jo å jobbe lenge nok til å få lønn fra deltidsjobben også, så spørsmålet er når jeg tidligst kan si opp 20%-stillingen uten at det påvirker foreldrepermisjonslønna? Gitt at jeg har tre måneder oppsigelsestid, kan jeg da si opp i februar og være ferdig når jeg går ut i mammapermisjon i mai eller bør jeg vente? Anonymkode: 8d59c...ef3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #2 Skrevet 5. november 2022 Hvorfor ikke å si opp mens du er i permisjon slik at oppsigelsestiden din slutter samtidig som permisjonen? Anonymkode: 294ce...647 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #3 Skrevet 5. november 2022 Si opp 3 mnd før du skal tilbake igjen i jobb, slik at du er ferdig den dagen du skal begynne å jobbe igjen. Skulle ting endre seg så har du god tid til å ta avgjørelsen:) Anonymkode: c907d...49f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå