AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1 Del Skrevet 5. november 2022 jeg og min forlovede sliter med og finne lokale som vi liker, så vi håper vi finner gode tips her inne vi bor i Oslo så helst noe i Oslo eller ca en 1 time avstand. Vi ønsker noe romatisk litt spesielt vi halt begge for ramme gård men vi følte dem var for useriøse når vi aldri fikk svar på e post fra dem Anonymkode: f15b6...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 5. november 2022 #2 Del Skrevet 5. november 2022 Hva med utsikten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 5. november 2022 #3 Del Skrevet 5. november 2022 blir nok litt for moderne for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #4 Del Skrevet 5. november 2022 Glenne gård?:) Anonymkode: 61cc6...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5. november 2022 #5 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) Moss by, hadde det vært ok avstand? Der ligger Refsnes Gods ute på Jeløya. Svært flott. Det er hotell der nå, med selskapslokale. Rom til leie for alle gjester som vil overnatte etter festen, og sikkert også en suite for brudeparet om dere vil. Endret 5. november 2022 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 5. november 2022 #6 Del Skrevet 5. november 2022 Det er en ganske fin i Lier. Er en gård men kommer ikke på navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 5. november 2022 #7 Del Skrevet 5. november 2022 Million skrev (2 timer siden): Moss by, hadde det vært ok avstand? Der ligger Refsnes Gods ute på Jeløya. Svært flott. Det er hotell der nå, med selskapslokale. Rom til leie for alle gjester som vil overnatte etter festen, og sikkert også en suite for brudeparet om dere vil. ja vi har vært i moss jeg syns det er fint der men det blir nok litt for dyrt for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 5. november 2022 #8 Del Skrevet 5. november 2022 bryllup 2025 skrev (2 minutter siden): ja vi har vært i moss jeg syns det er fint der men det blir nok litt for dyrt for oss Tror det er durt de fleste steder nå uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #9 Del Skrevet 5. november 2022 Geiteberg kulturbruk! Anonymkode: 308ce...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 5. november 2022 #10 Del Skrevet 5. november 2022 er ganske stort forskjell på priser på lokaler. Der vi var i dag var dag var det ganske billig men ble litt for langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 5. november 2022 #11 Del Skrevet 5. november 2022 Rotnes bruk i Nittedal kan kanskje være noe? Flott lokale https://www.rotnesbruk.no/selskapslokaler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #12 Del Skrevet 5. november 2022 Losby gods Anonymkode: bc587...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #13 Del Skrevet 6. november 2022 Holm gård, Holmsbu! Uten tvil Norges fineste bryllupslokale. Anonymkode: 28e72...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #14 Del Skrevet 6. november 2022 Queen94 skrev (17 timer siden): Det er en ganske fin i Lier. Er en gård men kommer ikke på navnet Moserud Gård sikkert?😃 Anonymkode: d634c...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 6. november 2022 #15 Del Skrevet 6. november 2022 Helviktangen på Nesodden https://www.hellviktangen.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 8. november 2022 #16 Del Skrevet 8. november 2022 Det var mange fine forslag her men lokalene ser for store ut for oss, vi blir ikke så mange i bryllupet vi blir bare mellom 20 - 30 stykker. Går bryllup er heller ikke helt vår stil jeg syns det siste forslaget på hellviktangen så veldig fin ut men blir nok for stort for oss detsverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #17 Del Skrevet 8. november 2022 Kan spiker’n ved Lyseren passe? Lyse lokaler, pent ute og kan passe for det antall mennesker. 45 min maks utenfor Oslo. Anbefaler kanskje catering via noen andre, når de har kafédrift er maten god men litt treg😅🙈 https://www.facebook.com/spikernenebakk Anonymkode: 61cc6...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 8. november 2022 #18 Del Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (På 5.11.2022 den 19.12): jeg og min forlovede sliter med og finne lokale som vi liker, så vi håper vi finner gode tips her inne vi bor i Oslo så helst noe i Oslo eller ca en 1 time avstand. Vi ønsker noe romatisk litt spesielt vi halt begge for ramme gård men vi følte dem var for useriøse når vi aldri fikk svar på e post fra dem Anonymkode: f15b6...6b4 Losby gods i Lørenskog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 8. november 2022 #19 Del Skrevet 8. november 2022 bryllup 2025 skrev (5 timer siden): Det var mange fine forslag her men lokalene ser for store ut for oss, vi blir ikke så mange i bryllupet vi blir bare mellom 20 - 30 stykker. Går bryllup er heller ikke helt vår stil jeg syns det siste forslaget på hellviktangen så veldig fin ut men blir nok for stort for oss detsverre Hva med Dyna fyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thessa97 Skrevet 31. desember 2022 #20 Del Skrevet 31. desember 2022 Mange fine lokaler midt i oslo også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå