AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1 Del Skrevet 5. november 2022 Jeg har over lang tid kjent på en indre uro, jeg vet ikke hva det kommer av. Jeg vil så gjerne vite hvorfor jeg føler og reagerer som jeg gjør, og hva som skal til for å få det bedre? Jeg bli veldig takknemmelig for svar. Anonymkode: 053c1...44c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #2 Del Skrevet 5. november 2022 Få tak i første boken til Anthony William, Medical Medium, og se om du kjenner igjen andre symptomer også, særlig i Epstein Barr-kapittelet. Anonymkode: ba2a8...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #3 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har over lang tid kjent på en indre uro, jeg vet ikke hva det kommer av. Jeg vil så gjerne vite hvorfor jeg føler og reagerer som jeg gjør, og hva som skal til for å få det bedre? Jeg bli veldig takknemmelig for svar. Anonymkode: 053c1...44c Opplever du også utfordringer med milt, magesekk, muskler, spytt, munn, lepper eller tale? I såfall kan du ha ubalanse i Earth-element, i følge kinesisk medisin. Du kan få hjelp hos en akupunktør, men det er mye du kan gjøre for å balansere selv, bare å google i vei. Feks denne enkle qigong-praksisen: Anonymkode: eac6f...2cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #4 Del Skrevet 5. november 2022 Opplever du også utfordringer med milt, magesekk, muskler, spytt, munn, lepper eller tale? Ts her, nei det gjør jeg ikke. Jeg har ikke noen kroppslige plager vanligvis. Akkurat nå litt smerter bak øret av anspenhet/ stress, men det har jeg hatt en gang eller to før, det gikk over når det som gjorde meg stresset gikk over. Uroen har vært der mye lengre, og går ut over livskvaliteten min. Anonymkode: 053c1...44c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #5 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Få tak i første boken til Anthony William, Medical Medium, og se om du kjenner igjen andre symptomer også, særlig i Epstein Barr-kapittelet. Anonymkode: ba2a8...c7e Han er en svindler. Null utdanning innenfor helse og kommer med sprø teorier som er motbevist. Anonymkode: 3570f...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #6 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Opplever du også utfordringer med milt, magesekk, muskler, spytt, munn, lepper eller tale? Ts her, nei det gjør jeg ikke. Jeg har ikke noen kroppslige plager vanligvis. Akkurat nå litt smerter bak øret av anspenhet/ stress, men det har jeg hatt en gang eller to før, det gikk over når det som gjorde meg stresset gikk over. Uroen har vært der mye lengre, og går ut over livskvaliteten min. Anonymkode: 053c1...44c Det er en sene som går fra bak øret ned til begynnelsen av kragebeinet (altså i midten av brystet). Fysioterapeuten min anbefalte meg å se til ene siden mens jeg drar denne senen ut/massserer forsiktig hver kveld. Merker veldig forskjell! Han sa også at når denne senen blir stram så kan det være fordi vi har masse sinne inne i oss, som vi prøver å fortrenge. Jeg vet jo ikke om det passer på deg, men tenkte jeg skulle dele. Anonymkode: eac6f...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #7 Del Skrevet 5. november 2022 Er du kald på hendene og føttene også? Anonymkode: eac6f...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #8 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har over lang tid kjent på en indre uro, jeg vet ikke hva det kommer av. Jeg vil så gjerne vite hvorfor jeg føler og reagerer som jeg gjør, og hva som skal til for å få det bedre? Jeg bli veldig takknemmelig for svar. Anonymkode: 053c1...44c Jeg tror det er bekymring/stress som du kanskje ikke er bevisst på. Gå lange turer i naturen, legg deg tidlig og få i deg mindre alkohol, sukker og koffein. Vær sammen med familie og venner som gjør deg glad. Det er veldig vanlig å ha det sånn i perioder. Anonymkode: f693c...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #9 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Opplever du også utfordringer med milt, magesekk, muskler, spytt, munn, lepper eller tale? I såfall kan du ha ubalanse i Earth-element, i følge kinesisk medisin. Du kan få hjelp hos en akupunktør, men det er mye du kan gjøre for å balansere selv, bare å google i vei. Feks denne enkle qigong-praksisen: Anonymkode: eac6f...2cd Dette er også tøys. Dvs, det finnes så klart ikke noe "earth element" i virkeligheten, og akupunktur har aldri blitt bevist å ha noen effekt utover placebo. MEN, å gjøre meditasjons-bevegelser som hun gjør på videoen kan være positivt for kropp og sinn, selv om effekten ikke har noe med tøyseteorier å gjøre. Anonymkode: 3570f...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neocortex Skrevet 5. november 2022 #10 Del Skrevet 5. november 2022 Det er nok ting du går å tenker på. Ting som du angrer på, eller kanskje noe ugjort? Slikt har en tendens til å legge seg i underbevisstheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #11 Del Skrevet 5. november 2022 Hei. Har en del indre uro selv, men er dette eneste symptomet du opplever? Å sørge for nok søvn, nok fysisk aktivitet og sollys er noe jeg satser litt på nå - uten at jeg på noen som helst måte mener å ha blitt kvitt uroen. Er uansett en grei retning å ta. Merker at jeg har bedre fysikk og et bedre selvbilde pga trenimg, men uro og angst er der ennå. Anonymkode: f4f0f...6d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #12 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er også tøys. Dvs, det finnes så klart ikke noe "earth element" i virkeligheten, og akupunktur har aldri blitt bevist å ha noen effekt utover placebo. MEN, å gjøre meditasjons-bevegelser som hun gjør på videoen kan være positivt for kropp og sinn, selv om effekten ikke har noe med tøyseteorier å gjøre. Anonymkode: 3570f...aff Tja, kinesisk medisin gjennomsyrer jo mer og mer av den norske legestanden, så å kalle det tøys (uten noe bevis for det) er kanskje litt overilt? https://forskning.no/universitetet-i-oslo-alternativ-behandling-etikk/kinesisk-medisin-endrer-oppfatning-av-mennesket/1067964 Og Verdens Helseorganisasjon (WHO) anbefaler akupunktur for over 100 helseutfordringer: https://holistic-health.org.uk/world-health-organisation-recommends-acupuncture-100-conditions/ Anonymkode: eac6f...2cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #13 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Har en del indre uro selv, men er dette eneste symptomet du opplever? Å sørge for nok søvn, nok fysisk aktivitet og sollys er noe jeg satser litt på nå - uten at jeg på noen som helst måte mener å ha blitt kvitt uroen. Er uansett en grei retning å ta. Merker at jeg har bedre fysikk og et bedre selvbilde pga trenimg, men uro og angst er der ennå. Anonymkode: f4f0f...6d5 Har du prøvd meditasjon? Anonymkode: eac6f...2cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #14 Del Skrevet 5. november 2022 Pusteøvelser har hjulpet meg veldig i fht indre uro. Jeg puster dypt inn med nesen, holder litt og puster ut med magen. Dette gjør jeg flere ganger daglig feks når jeg leser, ser tv, lager mat, steller meg på badet etc. Ett par pust her og ett par pust der så vil du etter en tid merke forskjellen. I begynnelsen var det vanskelig å puste slik, etter hvert lærte kroppen å gi mer og mere slipp for hvert pust. Anonymkode: c6784...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HjelpZ Skrevet 6. november 2022 #15 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er en sene som går fra bak øret ned til begynnelsen av kragebeinet (altså i midten av brystet). Fysioterapeuten min anbefalte meg å se til ene siden mens jeg drar denne senen ut/massserer forsiktig hver kveld. Merker veldig forskjell! Han sa også at når denne senen blir stram så kan det være fordi vi har masse sinne inne i oss, som vi prøver å fortrenge. Jeg vet jo ikke om det passer på deg, men tenkte jeg skulle dele. Anonymkode: eac6f...2cd Den heter Vegas nerve, finnes mange videoer på YouTube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå