Gå til innhold

Vernepleier med jobbtilbud - er dette en bra lønn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er nyutdannet vernepleier og har fått tilbud om dagjobb i kommunen (9-1530) mandag-fredag med 490 000, ingen tillegg. 

Er dette en ok startlønn? Hva tjener dere andre vernepleiere? Var egentlig innstilt på turnus for å tjene bedre med tillegg, men vet ikke hvor stor forskjell det vil utgjøre. Har ingen barn, så jeg er ikke avhengig av dagjobb. 

Anonymkode: 3ed44...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville sagt meg fornøyd med det, dersom  du ikke har noe ansiennitet med deg. Startlønn for folk med 3 årig høgskole er på like under 460 k 😃

Screenshot_20221105-182216_Samsung Notes.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er nyutdannet vernepleier og har fått tilbud om dagjobb i kommunen (9-1530) mandag-fredag med 490 000, ingen tillegg. 

Er dette en ok startlønn? Hva tjener dere andre vernepleiere? Var egentlig innstilt på turnus for å tjene bedre med tillegg, men vet ikke hvor stor forskjell det vil utgjøre. Har ingen barn, så jeg er ikke avhengig av dagjobb. 

80% stilling altså.

Anonymkode: 3a6e8...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

80% stilling altså.

Anonymkode: 3a6e8...5ef

Beklager, skulle stå 8-1530 (altså hundre prosent stilling) :) 

Jeg har jobbet deltid på DPS og en bolig for rus/psykatri under studiene, men får ikke noe særlig uttelling for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en bra lønn uten myr ansiennitet, det er ca like mye som meg, spl med 6 års ansiennitet pluss noen tillegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vp her og, 5 år ans med grunnlønn på 468.100. Jobber våken nattevakt 100% så har litt høyere lønn en grunnlønnen.

Viss du kommer rett fra skolebenken og ikke har noe ansinitet vil jeg si at 490k ikke er så ille tilbud. Men er dette i oslo kan det godt hende det er et dårlig tilbud. Lønn i oslo vs lønn andre steder i landet kan egentlig ikke sammenlignes 😅.

Anonymkode: 30ada...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...