AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1 Del Skrevet 5. november 2022 Er nyutdannet vernepleier og har fått tilbud om dagjobb i kommunen (9-1530) mandag-fredag med 490 000, ingen tillegg. Er dette en ok startlønn? Hva tjener dere andre vernepleiere? Var egentlig innstilt på turnus for å tjene bedre med tillegg, men vet ikke hvor stor forskjell det vil utgjøre. Har ingen barn, så jeg er ikke avhengig av dagjobb. Anonymkode: 3ed44...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 5. november 2022 #2 Del Skrevet 5. november 2022 Ville sagt meg fornøyd med det, dersom du ikke har noe ansiennitet med deg. Startlønn for folk med 3 årig høgskole er på like under 460 k 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #3 Del Skrevet 5. november 2022 Hvor mange år ansiennitet har du da? Anonymkode: 75cec...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #4 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er nyutdannet vernepleier og har fått tilbud om dagjobb i kommunen (9-1530) mandag-fredag med 490 000, ingen tillegg. Er dette en ok startlønn? Hva tjener dere andre vernepleiere? Var egentlig innstilt på turnus for å tjene bedre med tillegg, men vet ikke hvor stor forskjell det vil utgjøre. Har ingen barn, så jeg er ikke avhengig av dagjobb. Anonymkode: 3ed44...f89 80% stilling altså. Anonymkode: 3a6e8...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #5 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 80% stilling altså. Anonymkode: 3a6e8...5ef Beklager, skulle stå 8-1530 (altså hundre prosent stilling) Jeg har jobbet deltid på DPS og en bolig for rus/psykatri under studiene, men får ikke noe særlig uttelling for det Anonymkode: 3ed44...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 5. november 2022 #6 Del Skrevet 5. november 2022 Det er en bra lønn uten myr ansiennitet, det er ca like mye som meg, spl med 6 års ansiennitet pluss noen tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #7 Del Skrevet 5. november 2022 Vp her og, 5 år ans med grunnlønn på 468.100. Jobber våken nattevakt 100% så har litt høyere lønn en grunnlønnen. Viss du kommer rett fra skolebenken og ikke har noe ansinitet vil jeg si at 490k ikke er så ille tilbud. Men er dette i oslo kan det godt hende det er et dårlig tilbud. Lønn i oslo vs lønn andre steder i landet kan egentlig ikke sammenlignes 😅. Anonymkode: 30ada...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poeten Skrevet 5. november 2022 #8 Del Skrevet 5. november 2022 Startlønn på doktorgrad var 450 000 når jeg startet for 4 år siden. Synes du har en god lønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå