Gå til innhold

Ansatte som kan si litt mye om andre ansatte til sjefen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener at man skal opptre korrekt på jobben. Men jeg har lagt merke til at det kan være at andre ansatte følger med, og vil ta opp saker om hva andre ansatte gjør på jobben. Foreks hvis de ser at en kollega må ofte på toalettet/ eller tar å ser på mobilen i 2 sekund i løpet av en dag/ eller hva andre gjør i arbeidet generellt.  Det kan lett opptre misforståelser av noe som ikke er dramatisk for å si det sånn. 

Noen som har opplevd kollegaer som holder på sånn? 

Anonymkode: 190e5...026

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men jeg har merket at viser man hensyn og forståelse, så vil man få det tilbake. 

Skrevet
1 minutt siden, Jaytee said:

Ja, men jeg har merket at viser man hensyn og forståelse, så vil man få det tilbake. 

Det spørs hvem det er. Noen kollegaer virker som om de ikke vil fortelle alt mulig unødvendig om andre kollegaer til sjefen, mens noen virker til å være litt opp og ned. Ja, det er nok en del som har opplevd denne siden til noen kollegaer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det spørs hvem det er. Noen kollegaer virker som om de ikke vil fortelle alt mulig unødvendig om andre kollegaer til sjefen, mens noen virker til å være litt opp og ned. Ja, det er nok en del som har opplevd denne siden til noen kollegaer. 

De som går direkte til sjefen og sladrer er som regel rævslikkere. 

Anonymkode: 1bb9c...294

• Liker 1
Skrevet

Nei, aldri opplevd, heldigvis! Anbefaler jobb med høyt utdanningsnivå. I alle fall de 4-5 stedene jeg har vært gjennom har det bare vært gode kollegaer og sjefer.

Anonymkode: adb97...827

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

De som går direkte til sjefen og sladrer er som regel rævslikkere. 

Anonymkode: 1bb9c...294

Enig. Jeg tenker at de gjør det for å dekke over sine egne feil. Og for å smiske med sjefen. 

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, aldri opplevd, heldigvis! Anbefaler jobb med høyt utdanningsnivå. I alle fall de 4-5 stedene jeg har vært gjennom har det bare vært gode kollegaer og sjefer.

Anonymkode: adb97...827

Ja gode kollegaer går ikke å forteller sjefen unødvendige ting om andre kollegaer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...