Gå til innhold

Frekt å pusse tennene og skylde med fluor etter oralsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det frekt å spørre om å få låne tannbørste og munnskyllevann etter å gitt oralsex? En mann som slikket meg spurte om det og nå føler jeg at jeg smaker ekkelt. Å skylle diskret med et glass vann var tydeligvis ikke nok for han. Flere som har opplevd det? 

Anonymkode: 32a0d...8bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj det er jo skikkelig kvalmt å skulle låne noen andres tannbørste..... 

• Liker 3
Skrevet
DildoShwaggins skrev (Akkurat nå):

Æsj det er jo skikkelig kvalmt å skulle låne noen andres tannbørste..... 

Han lurte på om jeg hadde en ekstra. Det hadde jeg ikke så da spurte han om han kunne bruke fluorskyllen som stod på badet. Jeg sa ja 

Det var rett etter oral og ikke i forbindelse med at vi skulle legge oss og ta kveldsstellet eller noe. Jeg skyller munnen etter å ha sugd men gjør det litt mer diskret og lager ikke en greie ut av det som har gjorde så nå er jeg usikker på meg selv 😕

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han lurte på om jeg hadde en ekstra. Det hadde jeg ikke så da spurte han om han kunne bruke fluorskyllen som stod på badet. Jeg sa ja 

Det var rett etter oral og ikke i forbindelse med at vi skulle legge oss og ta kveldsstellet eller noe. Jeg skyller munnen etter å ha sugd men gjør det litt mer diskret og lager ikke en greie ut av det som har gjorde så nå er jeg usikker på meg selv 😕

Du skriver at du også skyller munnen. Det er vel bare ikke alle som har lyst til å smake kjønnsorgan i munnen resten av dagen. Han kunne jo bare forsynt seg med munnskyllet ditt, men han var høflig nok som spurte. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er din skyld. At du lager drama for deg selv fordi han spurte blir for dumt. Helt normalt å ville få vekk smaken i munn. Er du så usikker burde du forholde deg singel og ensom 🤦‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: e833b...d5f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er din skyld. At du lager drama for deg selv fordi han spurte blir for dumt. Helt normalt å ville få vekk smaken i munn. Er du så usikker burde du forholde deg singel og ensom 🤦‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: e833b...d5f

Hva faen 

Skrevet

Å skylle munnen etter oralsex har jeg aldri tenkt på å gjøre. Man drikker da vel vanligvis litt vann, brus, saft eller noe annet etter sex, SÅ sterkt smaker da verken penis eller vulva at det skal være nødvendig å aktivt skylle munnen eller pusse tennene?

Hvis han overnatta så hadde jeg ikke tenkt over spørsmålet om du hadde en ekstra tannbørste.

Anonymkode: c6211...c95

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Å skylle munnen etter oralsex har jeg aldri tenkt på å gjøre. Man drikker da vel vanligvis litt vann, brus, saft eller noe annet etter sex, SÅ sterkt smaker da verken penis eller vulva at det skal være nødvendig å aktivt skylle munnen eller pusse tennene?

Hvis han overnatta så hadde jeg ikke tenkt over spørsmålet om du hadde en ekstra tannbørste.

Anonymkode: c6211...c95

Han overnattet ikke.. Han slikket meg og gikk på badet og spurte om tannbørste og fluorskyll, så hadde vi fortsettende samleie der jeg sugde han og han penetrerte meg. Etterpå så vi film så dro han hjem

Har aldri opplevd at noen har mislikt smaken min men å ta et glass vann er mer vanlig enn en full munnrens vel?!

Skrevet

Aldri opplevd at noen vil pusse tenner eller bruke munnskyll etter oralsex. Ikke ved rimming heller. Helt vanlig å legge seg å sove etter analsex uten å dusje først også i min verden. 

Anonymkode: 28c46...163

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Helt vanlig å legge seg å sove etter analsex uten å dusje først også i min verden. 

Anonymkode: 28c46...163

Det tror jeg ikke noe på

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det tror jeg ikke noe på

Pøh!

Anonymkode: ce2b1...6aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...