Eloise12345 Skrevet 5. november 2022 #61 Skrevet 5. november 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Det er en joggebukse.. Anonymkode: 3ffc6...10e Jaja godt mulig. 😄Men jeg bruker den til hverdags. 💖 1
Rosenrød Skrevet 6. november 2022 #62 Skrevet 6. november 2022 Jeg bruker kashmirtights og -genser fra Kashmina. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #63 Skrevet 6. november 2022 Jeg tror Camilla Pihl har hatt endel deilige myke daffeklær. Anonymkode: e0fec...47c
Gjest Albbas Skrevet 6. november 2022 #64 Skrevet 6. november 2022 As We are Now har mye fint. Norsk merke. https://aswearenow.co/
Sonit Skrevet 6. november 2022 #65 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg tror Camilla Pihl har hatt endel deilige myke daffeklær. Anonymkode: e0fec...47c Har ikke hun mye acryl og polyester i klærne sine? Synes det er vanskelig å forsvare prisen på klærne hennes når det ikke er gjennomgående bruk av naturmaterialer. Link gjerne til noe som er i naturmaterialer om hun har, for jeg kan ta feil
Sonit Skrevet 6. november 2022 #66 Skrevet 6. november 2022 Rosenrød skrev (7 timer siden): Jeg bruker kashmirtights og -genser fra Kashmina. Har mye fra Kashmina jeg også. Noe kostbart, men så mykt og kløfritt. Jeg klarer ikke engang merinoull inntil kroppen etter at jeg oppdaget kashmir... Passer på å kjøpe når det er rabatt, og i helga fikk jeg 20% på alt - det monner godt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #67 Skrevet 6. november 2022 Sonit skrev (6 minutter siden): Har ikke hun mye acryl og polyester i klærne sine? Synes det er vanskelig å forsvare prisen på klærne hennes når det ikke er gjennomgående bruk av naturmaterialer. Link gjerne til noe som er i naturmaterialer om hun har, for jeg kan ta feil Eksempelvis Svalbard tror jeg er i viskose og ull. Nå så ikke jeg at TS ba spesielt om at det måtte være naturmaterialer. Ofte er det vel en stor fordel for plaggets holdbarhet at det er mikset inn noe annet enn naturmaterialer..... Anonymkode: e0fec...47c 1
Sonit Skrevet 6. november 2022 #68 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eksempelvis Svalbard tror jeg er i viskose og ull. Nå så ikke jeg at TS ba spesielt om at det måtte være naturmaterialer. Ofte er det vel en stor fordel for plaggets holdbarhet at det er mikset inn noe annet enn naturmaterialer..... Anonymkode: e0fec...47c Nei, TS spurte vel ikke om det. Det var bare jeg som ble litt nysgjerrig. Skal sjekke ut selv
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #69 Skrevet 6. november 2022 TS her, jeg har etter hjelp fra dere nå fått bestilt 1 bukse, holder nok lenge med den for en god stund. Tusen takk for all hjelp og forslag😊Og spesielt til @Sonit😊 Anonymkode: 98b8b...977 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #70 Skrevet 14. november 2022 For meg er det enkle løse kjoler. Anonymkode: ba7ab...749
Rosenrød Skrevet 20. november 2022 #71 Skrevet 20. november 2022 Sonit skrev (På 5.11.2022 den 18.25): Ja, de er store i størrelsen. Jeg er vanligvis en M (og 175 cm), i denne måtte jeg ha S. Jeg har samme høyde som deg og en typisk medium. Tror du jeg burde kjøpe denne i small? Har tightsen til Kashmina i medium og synes den er litt vid i livet.
Rosenrød Skrevet 20. november 2022 #72 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (På 6.11.2022 den 17.36): TS her, jeg har etter hjelp fra dere nå fått bestilt 1 bukse, holder nok lenge med den for en god stund. Tusen takk for all hjelp og forslag😊Og spesielt til @Sonit😊 Anonymkode: 98b8b...977 Hvordan synes du buksa er i størrelsen?😃
Sonit Skrevet 20. november 2022 #73 Skrevet 20. november 2022 Rosenrød skrev (52 minutter siden): Jeg har samme høyde som deg og en typisk medium. Tror du jeg burde kjøpe denne i small? Har tightsen til Kashmina i medium og synes den er litt vid i livet. Ja, gå ned en størrelse. Om ikke har de veldig enkel retur, med returlapp i pakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå