Gå til innhold

Penissjokk? Denne størrelsen er da vanlig kost for KG damene.. 🤔

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21cm er ikke så sjokk. Ca en av ti har den størrelsen etter min erfaring 

Anonymkode: 8ca21...da4

• Liker 1
Skrevet

Det er bare bitter incel som sier dette er stort. Dump

Anonymkode: 9d4fe...17d

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Du skal være rimelig løs i trusa før "din erfaring" blir statistisk signifikant.

Anonymkode: bf547...331

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Tenker vi sier en av 10.000, jeg.

Anonymkode: b8832...5a9

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Stemmer. 

Det at bare 1 av 10000 har det tror jeg ikke på. Jeg våkner med det hver morgen, og tenker jeg ikke er alene om å ha det.

At min er tykk er hva jeg selv er mest fornøyd med. Kanskje kjæleordene dama har egentlig er beskrivende.

Oksen og Hesten går igjen, samt mer direkte n.....kuk.

Det siste er nok fordi den ligner på kølla til Shane Diesel. 

Uansett størrelse, hun hadde nok vært fornøyd. Hun var ikke godt vant før hun traff meg. Så normal og opp er nok mer en godt nok.

The 🐃

Anonymkode: 7b90e...c6e

Skrevet

Jeg har vært sammen med fire menn som hadde en penis på over 20 cm, men to av dem hadde ikke så tykk, dermed ble det ikke et stort problem. En av dem var 18 cm i omkrets og det gjorde at jeg hovnet opp rundt skjedeåpningen og hadde konstante smerter, mens den siste var så tykk at jeg ble betent av friksjonen nedentil og vi kunne noen ganger ikke ha sex på flere uker pga dette. Så med to av dem ble det altså veldig vanskelig, dessverre.

Mannen i artikkelen har jo en gigantisk størrelse som er langt, langt utenfor en stor penis. Han har et medisinsk problem og jeg har ikke sett noen på kvinneguiden skrive om så store peniser.

Anonymkode: acffe...9d8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har vært sammen med fire menn som hadde en penis på over 20 cm, men to av dem hadde ikke så tykk, dermed ble det ikke et stort problem. En av dem var 18 cm i omkrets og det gjorde at jeg hovnet opp rundt skjedeåpningen og hadde konstante smerter, mens den siste var så tykk at jeg ble betent av friksjonen nedentil og vi kunne noen ganger ikke ha sex på flere uker pga dette. Så med to av dem ble det altså veldig vanskelig, dessverre.

Mannen i artikkelen har jo en gigantisk størrelse som er langt, langt utenfor en stor penis. Han har et medisinsk problem og jeg har ikke sett noen på kvinneguiden skrive om så store peniser.

Anonymkode: acffe...9d8

Studier viser at du må ha sex med 1000 menn minst for å møte en med penis over 20 cm. Har du møtt mennene dine på et forum for store kuker eller har du pult mange tusen menn? 

De fleste menn skryter på seg, så tror heller du har møtt menn mellom 18-20 cm. Det høres mere sannsynlig ut siden det ikke er "helt usannsynlig". Men over 20 cm er svært svært sjelden.. Ofte menn som har så stor penis har en feil i hormondystemet som gjør at penis ikke slutter å vokse på samme måte som noen blir veldig høy og må settes på hormon behandling for å stoppe høyden. 

Anonymkode: 05d3f...468

• Liker 1
Skrevet

Tråden stenges, med oppfordring om å bruke samletråden.

-Safiye, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...