Gjest SVK Skrevet 5. november 2022 #1 Del Skrevet 5. november 2022 Har ikke sett dem før nå. Takk for de nye smileyene! @Chantielle @Mynona @Edie @Elaine Marley @Lomvi @Rhodiola Hvem er dragen oppkalt etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. november 2022 #2 Del Skrevet 5. november 2022 SVK skrev (6 minutter siden): Har ikke sett dem før nå. Takk for de nye smileyene! @Chantielle @Mynona @Edie @Elaine Marley @Lomvi @Rhodiola Hvem er dragen oppkalt etter? Phavi Dette ville vært min sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. november 2022 #3 Del Skrevet 5. november 2022 Just now, Cid said: Phavi Men hvilken moderator er det? Finner ikke vedkommende på listen: https://forum.kvinneguiden.no/staff/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. november 2022 #4 Del Skrevet 5. november 2022 SVK skrev (1 minutt siden): Men hvilken moderator er det? Finner ikke vedkommende på listen: https://forum.kvinneguiden.no/staff/ Sikkert tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. november 2022 #5 Del Skrevet 5. november 2022 Jeg synes det er artig at mods har fått emojies oppkalt etter seg men jeg skulle også ønske at navnet på det emojien viser er inni navnet med slik at når man skal søke opp en emoji så får man den opp, som for eksempel :lomvipingvin: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. november 2022 #6 Del Skrevet 5. november 2022 Elsker de nye smileyene og denne er den søteste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. november 2022 #7 Del Skrevet 5. november 2022 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Elsker de nye smileyene og denne er den søteste Denne er mynona med 😄 To emojier oppkalt etter seg, heldiggris 😃 skulle ønske jeg hadde en emoji Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 5. november 2022 #8 Del Skrevet 5. november 2022 Hei, Ikke glem @Leselusa, @Perelandra og @Matas! - - Mvh Rhodiola, adm. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. november 2022 #9 Del Skrevet 5. november 2022 Rhodiola skrev (På 5.11.2022 den 17.51): Hei, Ikke glem @Leselusa, @Perelandra og @Matas! - - Mvh Rhodiola, adm. Får alle en emoji når de blir moderator? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 5. november 2022 #10 Del Skrevet 5. november 2022 Cid skrev (11 minutter siden): Får alle en emoji når de blir moderator? Det er en ting vi har gjort tidligere som ett lite takk for hjelpen, også bestemte vi oss for å gjøre det på nytt. Dette er et knippe av de tidligere emojiene som er blitt lagt inn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. november 2022 #11 Del Skrevet 5. november 2022 Rhodiola skrev (På 5.11.2022 den 17.51): Hei, Ikke glem @Leselusa, @Perelandra og @Matas! - - Mvh Rhodiola, adm. Takk! De glemte jeg! Perleandra og Matas har fått nye smileys. Men har den bok-smileyen alltid hett Leselusa eller er det et nytt navn som har kommet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 5. november 2022 #12 Del Skrevet 5. november 2022 SVK skrev (21 minutter siden): Men har den bok-smileyen alltid hett Leselusa eller er det et nytt navn som har kommet nå? Nei, husker ikke hva den het før men Leselusa var begeistret for denne. Rhodiola, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. november 2022 #13 Del Skrevet 5. november 2022 Dere skulle hatt konkurranser på kg hvor premien er å få sin egen emoji 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. november 2022 #14 Del Skrevet 5. november 2022 12 minutter siden, Rhodiola said: Nei, husker ikke hva den het før men Leselusa var begeistret for denne. Rhodiola, adm. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. november 2022 #15 Del Skrevet 5. november 2022 jukkapalme skrev (3 timer siden): Elsker de nye smileyene og denne er den søteste Cid skrev (3 timer siden): Denne er mynona med 😄 To emojier oppkalt etter seg, heldiggris 😃 skulle ønske jeg hadde en emoji Takk takk Jeg har vært modde så lenge at jeg har rukket å få to Mynona, mod. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. november 2022 #16 Del Skrevet 6. november 2022 Takk for det, men min nye ble veldig stor da Gøy å se at det er flere som kaller det smileys også. Vi var nemlig flere som på bakrommet fikk påpekt at det er gamle folk som kaller det smileys. Siden det er vanskelig å lære en gammel hund nye triks, så fortsetter jeg å si smiley! 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. november 2022 #17 Del Skrevet 6. november 2022 jukkapalme skrev (På 5.11.2022 den 17.17): Elsker de nye smileyene og denne er den søteste Den er helt fantastisk! Edie skrev (På 6.11.2022 den 8.27): Takk for det, men min nye ble veldig stor da Gøy å se at det er flere som kaller det smileys også. Vi var nemlig flere som på bakrommet fikk påpekt at det er gamle folk som kaller det smileys. Siden det er vanskelig å lære en gammel hund nye triks, så fortsetter jeg å si smiley! Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. november 2022 #18 Del Skrevet 6. november 2022 Edie skrev (På 6.11.2022 den 8.27): Takk for det, men min nye ble veldig stor da Gøy å se at det er flere som kaller det smileys også. Vi var nemlig flere som på bakrommet fikk påpekt at det er gamle folk som kaller det smileys. Siden det er vanskelig å lære en gammel hund nye triks, så fortsetter jeg å si smiley! Jeg bytter litt på å si smiley og emoji, betyr det at jeg er halvgammal da? SVK skrev (På 6.11.2022 den 10.32): Den er helt fantastisk! Samme her! Jaaaa! Så utrolig søt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 6. november 2022 #19 Del Skrevet 6. november 2022 SVK skrev (18 timer siden): Takk! De glemte jeg! Perleandra og Matas har fått nye smileys. Men har den bok-smileyen alltid hett Leselusa eller er det et nytt navn som har kommet nå? Liker så godt å lese jeg, så da var det et stort ønske om som smiley for meg 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. november 2022 #20 Del Skrevet 6. november 2022 3 minutter siden, Leselusa said: Liker så godt å lese jeg, så da var det et stort ønske om som smiley for meg 🥰 Takk og her passer også brukernavnet ditt perfekt smileyen: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå