Gå til innhold

Virkning Remeron

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer i hovedsak på om det er noen her som kan fortelle meg litt om virkning av Remeron. 

Jeg har hatt det dritt det siste året, oppå all annen gammel dritt, og det har trigga meg nå så jeg har uttalte symptomer psykisk og fysisk. Legen ville sette meg på Remeron fordi jeg ikke spiser/har matlyst (selvom jeg er overvektig). 

Jeg tok en halv tablett i god tro på at det skulle få meg til å sove og at det skulle gi meg bedre livskvalitet.  MEN jeg ble helt zombie og sov mesteparten av de neste 36 timene. Jeg tok ikke ny tablett dagen etterpå. Jeg klarer ikke konsentrere meg. Jeg er så sliten og blir fort irritert fordi jeg er så sliten. Jeg har bare lyst til å bruke energien min på å hyle, fordi jeg er så sliten. Og det er snart 4 dager siden jeg tok Remeron. Jeg tok den beslutningen at legen kan bli så skuffa han bare vil,  men så psyk er jeg ikke at jeg trenger å bli lobotomert. Jeg har ikke angst nå, og jeg kjenner at jeg bryr meg ikke om det jeg hadde angst for. Jeg registrerer angsten, men jeg gir den ikke plass. Så sånn sett har den ene pilla funka, men ikke snakk om at jeg vil ta noe mer. Er det virkelig sånn det skal være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen vil alltid få værre bivirkninger enn andre, sånn er alle medisiner.

For min del virker den ikke slik, nå skal en ikke snakke så høyt om doseringer her på forumet men jeg står på ganske høy dose. Har gått på denne i et snart 1 år. Ingen ulvesult, ingen vektoppgang, ingen hangover, absolutt ingen zoombie tendenser. Jeg tar den om kvelden, og kjenner at det er akkurat det lille sparket som skal få meg inn i innsovning. Jeg sover bedre, jeg er på ingen måte flat i følelselivet, så for min del fungerer den tipp topp og 👍. Men igjen: noen får værre bivirkninger enn andre. Igjennom alle remeron tråder her på kg så er det kjent at noen legger mye på seg, noen blir helt zoombie, for noen gir den ingen søvndyssende effekt osv osv... 

Men jeg tenker at det må da være helt innenfor å fortelle dette til legen din, det er jo ikke h*n som har produsert remeron og blir nok ikke personlig skuffet over at du ikke er fornøyd her. Og bivirkninger av denne medisinen er en kjent sak, men det finnes da andre medisiner som kan fungere bedre for deg innenfor denne medisingruppen.

• Hjerte 1
Skrevet

Remeron var ikke noe for meg. Fikk en skikkelig hangover og en matlyst fra helvete. Nei takk.

Anonymkode: 94e17...b8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...