AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1 Skrevet 5. november 2022 Jeg har nå hatt sterke knivlignende stikkinger på ballene i to dager, er engstelig for hva det kan være. jeg har ikke skadet de eller noe annet som skal tilsi smertene. Har også onanert helt normalt som jeg har gjort siden forholdet tok slutt for snart 1 år siden, så er ikke ballespreng. det kommer intense smerter som å stikke nåler eller kniver igjennom. Hvis det ikke gir seg innen mandag ringer jeg legen. Mann 28 Anonymkode: e644a...4cb
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #2 Skrevet 5. november 2022 Kameraten min hadde dette når han hadde klamydia. Anonymkode: a7917...361
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #3 Skrevet 5. november 2022 Jeg er overrasket at du ikke allerede er hos legen når du beskriver det slik du gjør.. Anonymkode: 72b33...d38
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #4 Skrevet 5. november 2022 Det første jeg tenker på er epididymitt, som er betennelse i bitestikkel. Tilstanden kan gi flere ulike former for smerte, og smerten kan spre seg slik at den blir vanskelig å punktbestemme. Jeg anbefaler at du tar noen Ibux. De har en viss betennelsesdempende effekt, i tillegg til å være smertestillende. Uansett bør du snarest oppsøke lege! Anonymkode: 4ffe2...34b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå