AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1 Skrevet 5. november 2022 Synes dere det er rart med en mor med tenåringsbarn under 18 år som bor hjemme og jobber 5 dager i uka i et annet land? Og derfor bare ser de et par dager i helgene? Mens det er mannen som har mesteparten av ansvaret for de? Anonymkode: 2bbcd...a76
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #3 Skrevet 5. november 2022 Jeg stusser over alle foreldre som velger å ta arbeid som innebærer å være mye borte fra barna Anonymkode: 6c73f...28d
Gjest Dævendøtte Skrevet 5. november 2022 #5 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg stusser over alle foreldre som velger å ta arbeid som innebærer å være mye borte fra barna Anonymkode: 6c73f...28d Jeg tenker det er ganske stor forskjell på en tenåring og en toåring. Så TS, gjør det du føler for, synes ikke det er rart.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #6 Skrevet 5. november 2022 Ikke dersom de har en trygg og ansvarlig forelder hjemme, og er såpass store. Anonymkode: 72a36...397
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå