Gå til innhold

Negativ eggløsningstest, men mye slim - ødelagt test?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har begynt å teste etter eggløsning denne syklusen. Bruker strimmeltester fra babyplan. Nå for et par timer tok jeg første test, siden jeg fikk det typiske eggløsningsslimet i dag. Testen var 100% negativ, utrolig svak teststrek.

Er testen da ødelagt, feilvare, eller er det normalt å få negativ test til tross for slim?

Har lest det kan komme flere dager før selve eggløsning, men burde det ikke gi noe utslag på tester? betyr det ikke at eggløsning kan skje i morgen pga. slim i dag? kan testen stoles på? er på dag 11 i syklusen nå

Anonymkode: 7bbd6...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk også negativ test selv om jeg hadde eggløsningsslim. Fikk positiv dagen etterpå, gikk fra veldig negativ til positiv over natten. Bruker strimlene til Babyplan jeg også. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at slim ikke betyr eggløsning...om det er tegn på eggløsning kan det komme dager før eller etter eggløsning. Hvor lang er syklusen din

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får slim flere dager før el, har slim kanskje 5 dager til sammen og el pleier å skje nest siste dag. Så testen er nok ikke ødelagt, bare fortsett å test. Husk også å test på ettermiddagen, jeg fikk alltid negative på morgenen men positiv på ettermiddag. 😊

Anonymkode: 27d67...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen er nok ikke ødelagt, men heller fravær av eggløsning da du testet.
Hva er dato for første dag i din siste mens og hvor lang syklus har du?

Anonymkode: b10ad...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk aldri positive eggløsningstester. Ikke én eneste gang. Ble gravid allikevel. 

Anonymkode: b13b9...ff6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg fikk aldri positive eggløsningstester. Ikke én eneste gang. Ble gravid allikevel. 

Anonymkode: b13b9...ff6

Ja, noen ganger er nok LH-toppen så kortvarig at det er vanskelig å treffe med testene og da får man kanskje ikke knallpositive tester noengang.

Anonymkode: 23cb0...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er den veldig sterk. Men vet ikke når den ville blitt helt positiv, om den hadde vært det om jeg testet sent i går kveld feks. For er det 24 t etter første eller siste positive test eggløsningen kommer? 

1B73894F-0901-444F-8BFC-9998FE6A443F.jpeg

Anonymkode: 7bbd6...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...