AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1 Skrevet 5. november 2022 De døde på en tragisk måte og det var selvfølgelig veldig trist. Men det gjør de ikke til interessante personer. Anonymkode: 1404b...b74 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 5. november 2022 #3 Skrevet 5. november 2022 Ok, takk for opplysningen.
Gjest PanteneProVVV Skrevet 5. november 2022 #5 Skrevet 5. november 2022 JA! I hvert fall Marilyn Monroe, totalt forskrudd oppfattelse av opphausa sexsymbol.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #6 Skrevet 5. november 2022 Diana døde for 25 år siden og Maroe døde for 60 år siden. Synes det blir spesielt å snakke om at de er oppskrytte så lenge etter. Spesielt Manroe, hun var vel aldri en gigant i Norge? Anonymkode: 77ed4...a6f 1
Tanuki Skrevet 5. november 2022 #7 Skrevet 5. november 2022 Det er jo din menining, for min egen del syntes jeg Marylin Monroe var en svært interessant person. Hun var absolutt ikke en "dum blondie" i virkeligheten. Ha er egentlig "oppskrytt" med noen av dem. Dina var mye mer enn prinsessetittelen sin, i sin tid var hun vel muligens den første kjente som offentlig klemte en HIV-positiv person. 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #10 Skrevet 5. november 2022 Det blir ofte slik når man er så ung at man ikke forstår hvilken stor rolle og påvirkning de hadde for samfunnet der og da. Anonymkode: 9710b...cd7 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #11 Skrevet 5. november 2022 Jeg tror ikke du levde gjennom dette. Men kun ser på det i ettertid. Diana er på ingen måte kjent fordi hun døde tidlig. Da Diana døde var jeg tenåring. Det var før vg.nett og alt slikt, så jeg hørte det på radioen. Og jeg husker fortsatt sjokket. Hun var enormt stor. Hun preget alle ukeblad i Norge. Vi slukte alt vi kom over av bilder og slikt, uten å noen gang tenke på hvordan privatlivet hennes ble invadert. Uten å reflektere over at hun ble dratt inn i dette 19 år gammel. Etter dødsfallet ble det mye mer fokus på dette, og man innså at man på enkelte måter hadde bidratt til alt fokuset på henne, og alt som var feil med hvordan hun ble behandlet. I ettertid har jeg sett at mye av det samme gjelder Marilyn Monroe. At hun var en gigantisk stjerne, der alle slukte alt om henne, som nærmest ble drevet inn i døden av alt presset. Anonymkode: 02ac4...ce5 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #12 Skrevet 5. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det blir ofte slik når man er så ung at man ikke forstår hvilken stor rolle og påvirkning de hadde for samfunnet der og da. Anonymkode: 9710b...cd7 Enig! Anonymkode: 4dce9...ecc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå