AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1 Skrevet 5. november 2022 Hei, Flere som har et søkk inn i huden/inndragning i huden i det ene brystet? Jeg kan bare se det dersom jeg tar armene over hodet. Var hos legen for ca. 2,5 år siden, som mente det ikke var noe. Har ingen andre symptomer. Kan det fortsatt være noe galt? Tenker jo det burde kommet flere symptomer, dersom det var kreft. Skal få det sjekket igjen, men har skikkelig angst over dette nå. Anonymkode: 9e590...3cf
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #2 Skrevet 5. november 2022 Noen har det bare sånn, akkurat som jeg har et søkk i låret, sånn er det. Anonymkode: eb6e5...fc9 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #3 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Noen har det bare sånn, akkurat som jeg har et søkk i låret, sånn er det. Anonymkode: eb6e5...fc9 Tusen takk for svar! ☺️ Anonymkode: 9e590...3cf
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #4 Skrevet 5. november 2022 Du bør få det sjekket hvis det endrer seg. Anonymkode: c8f9f...07e 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #5 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du bør få det sjekket hvis det endrer seg. Anonymkode: c8f9f...07e Ser helt likt ut som det gjorde for noen år siden. Anonymkode: 9e590...3cf
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #6 Skrevet 5. november 2022 Det er viktig å få sjekket det, da det kan være et tegn på brystkreft. Mest sannsynlig er det ikke det, men better safe than sorry 🥰 Anonymkode: d7df1...2ca 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #7 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser helt likt ut som det gjorde for noen år siden. Anonymkode: 9e590...3cf Hvis du bekymrer det, kan du stikke innom kreftlegen på Volvat eller Aleris. De pleier å være direkte. Npen ganger sendes man hjem med beskjed om å slappe fullstendig av. Det kan være en grei beskjed å få, fra se som ellers ser mye kreft. En annen sak er at om det er kreft, så vil man gjerne ha andre sumptomer som hovne lymfeknuter, feber og/ eller vektnedgang. Slapp og trøtt etc. Tenk helhet istedenfor detaljer. Og gå til lege om du er bekymret. Ikke KG! Anonymkode: c8f9f...07e 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #8 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hei, Flere som har et søkk inn i huden/inndragning i huden i det ene brystet? Jeg kan bare se det dersom jeg tar armene over hodet. Var hos legen for ca. 2,5 år siden, som mente det ikke var noe. Har ingen andre symptomer. Kan det fortsatt være noe galt? Tenker jo det burde kommet flere symptomer, dersom det var kreft. Skal få det sjekket igjen, men har skikkelig angst over dette nå. Anonymkode: 9e590...3cf Ikkje ha angst! ❤️ Men du burde likevel snakke litt med legen din. Kanskje en mammografi kan være noe? Selv hadde jeg plutselig både kul og et slikt søkk du beskriver. Legen sendte meg i hu og hast til sykehuset for sjekk, men det var ingenting. Anonymkode: 5626a...9a8 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #9 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikkje ha angst! ❤️ Men du burde likevel snakke litt med legen din. Kanskje en mammografi kan være noe? Selv hadde jeg plutselig både kul og et slikt søkk du beskriver. Legen sendte meg i hu og hast til sykehuset for sjekk, men det var ingenting. Anonymkode: 5626a...9a8 Takk for svar 🥰 Så godt å høre at det ikke var noe galt! Skal en tur til legen i morgen 🙈 Anonymkode: 9e590...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #10 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis du bekymrer det, kan du stikke innom kreftlegen på Volvat eller Aleris. De pleier å være direkte. Npen ganger sendes man hjem med beskjed om å slappe fullstendig av. Det kan være en grei beskjed å få, fra se som ellers ser mye kreft. En annen sak er at om det er kreft, så vil man gjerne ha andre sumptomer som hovne lymfeknuter, feber og/ eller vektnedgang. Slapp og trøtt etc. Tenk helhet istedenfor detaljer. Og gå til lege om du er bekymret. Ikke KG! Anonymkode: c8f9f...07e Tusen takk for svar! Skal en tur til legen i morgen! Anonymkode: 9e590...3cf
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #11 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er viktig å få sjekket det, da det kan være et tegn på brystkreft. Mest sannsynlig er det ikke det, men better safe than sorry 🥰 Anonymkode: d7df1...2ca Tusen takk for svar! Legen sjekket meg som sagt for over 2,5 år siden, og er ingen endringer. Blitt stresset for det de siste dagene bare🙈 Anonymkode: 9e590...3cf
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #12 Skrevet 5. november 2022 Søk i huden på brystet kan være tegn på kreft, men om du hadde dette for 2,5 år siden er det neppe kreft. Da ville du ha hatt andre symptomer også om kreften hadde fått lov å bare vokse de siste 2,5 år. Men få det sjekket ut igjen. Når det er sagt så ble jeg som mamma til en 2 og 4 åring diagnostisert med brystkreft med spredning etter det jeg trodde var tørr hud/utslett på brystvorten. Eneste annet symptom jeg hadde var trøtthet- men hvem er ikke det med 2 små barn og 100% jobb. Heldigvis er jeg frisk nå, men jeg råder alltid andre med rariteter rundt brystene til å søke lege. Det som ser uskyldig ut kan være alvorlig. En tur til legen er enklere enn å gjennomgå en tøff behandling om det er kreft og man venter med å søke hjelp. Min kreftkul var nesten ikke merkbar ved palpetering, men hadde likevel spredt seg til lymfene. Anonymkode: 7aad8...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #13 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Søk i huden på brystet kan være tegn på kreft, men om du hadde dette for 2,5 år siden er det neppe kreft. Da ville du ha hatt andre symptomer også om kreften hadde fått lov å bare vokse de siste 2,5 år. Men få det sjekket ut igjen. Når det er sagt så ble jeg som mamma til en 2 og 4 åring diagnostisert med brystkreft med spredning etter det jeg trodde var tørr hud/utslett på brystvorten. Eneste annet symptom jeg hadde var trøtthet- men hvem er ikke det med 2 små barn og 100% jobb. Heldigvis er jeg frisk nå, men jeg råder alltid andre med rariteter rundt brystene til å søke lege. Det som ser uskyldig ut kan være alvorlig. En tur til legen er enklere enn å gjennomgå en tøff behandling om det er kreft og man venter med å søke hjelp. Min kreftkul var nesten ikke merkbar ved palpetering, men hadde likevel spredt seg til lymfene. Anonymkode: 7aad8...ff9 Tusen takk for svar! Legen som sjekket meg mente det ikke var noe for 2,5 år siden (kan også ha vært lengre siden), men ble ikke henvist videre til mammografi eller annet. Har litt helseangst, så skal få en lege til å se på det igjen i morgen. Så godt å høre at du er frisk ❤️ Anonymkode: 9e590...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #14 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tusen takk for svar! Legen som sjekket meg mente det ikke var noe for 2,5 år siden (kan også ha vært lengre siden), men ble ikke henvist videre til mammografi eller annet. Har litt helseangst, så skal få en lege til å se på det igjen i morgen. Så godt å høre at du er frisk ❤️ Anonymkode: 9e590...3cf Håpar det gjekk greit hos legen, TS Anonymkode: 5626a...9a8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #15 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Håpar det gjekk greit hos legen, TS Anonymkode: 5626a...9a8 Takk! Det gjorde det ☺️ Anonymkode: 9e590...3cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå