AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1 Del Skrevet 5. november 2022 Jeg er en singel dame i 40 årene, som ikke skal ha barna denne julen. Såjeg har veldig lyst til å reise bort i julen. Jeg trenger tips på hvor det er fint å reise alene. Gjerne en plass der det ikke feires så mye jul. Anonymkode: 6a6bc...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #2 Del Skrevet 5. november 2022 god ide! Sicilia, Malta, Portugal - de feirer jul der da😆Ferie uten jul? Marokko el.Egypt feks:) Anonymkode: aa6c2...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 5. november 2022 #3 Del Skrevet 5. november 2022 Arabiske land feirer ikke jul, men ville ikke reist dit som singel kvinne. Ellers vil du nok se noe spor av jul de fleste steder. Hvis det ikke er så nøye ville jeg som singel kvinne definitivt reist til sør øst Asia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #4 Del Skrevet 5. november 2022 Jeg tar en uke på Tenerife eller Granca alene i juleferien. Har uansett fri i julen og gidder ikke å «kaste bort» fridager på å sitte hjemme i kalde Norge og meske meg i feit julemat og julekaker(har null selvdisiplin, spiser til det tyter ut av ørene for jeg synes det er så godt🙈). Har feiret jul på både Tenerife og Madeira tidligere. Lite «julete» der bortsett fra at det meste bortsett fra noen restauranter er stengt 25.des da. Også greit å booke plass på restaurant disse dagene. Anonymkode: fe4eb...dab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 5. november 2022 #5 Del Skrevet 5. november 2022 Hadde det vært for noen år siden, hadde jeg foreslått Russland, for som ortodokse feirer de jul og nyttår senere enn vi gjør, men det er jo lite aktuelt å reise dit i år. Hva med Georgia? Der er også majoriteten ortodokse, altså feirer de jul i januar, og det er et fint land, men jeg er usikker på hvordan det er der i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #6 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (På 5.11.2022 den 11.19): Jeg tar en uke på Tenerife eller Granca alene i juleferien. Har uansett fri i julen og gidder ikke å «kaste bort» fridager på å sitte hjemme i kalde Norge og meske meg i feit julemat og julekaker(har null selvdisiplin, spiser til det tyter ut av ørene for jeg synes det er så godt🙈). Har feiret jul på både Tenerife og Madeira tidligere. Lite «julete» der bortsett fra at det meste bortsett fra noen restauranter er stengt 25.des da. Også greit å booke plass på restaurant disse dagene. Anonymkode: fe4eb...dab Vurderer dette selv enten i julen eller nyttår. Er det mange andre single der, eller sitter man som ensom singel blant alle parene på restauranter/hotellet? Hoteller å anbefale? Anonymkode: f48b5...fb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå