AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1 Skrevet 5. november 2022 Jeg byttet ut innplanatene etter 15 år og amming av 2 barn for 6 uker siden. Desverre ble jeg veldig misfornøyd med resultatet. Jeg følte jeg fikk beskrevet hva jeg så for meg. Legen sa ingenting om at jeg hadde for lite fettvev og la kun inn 100 gram mer enn de gamle innplatene. Jeg føler ingen forskjell enn at de er bitte litt mer fyll i og det ser ut som jeg har for mye hud som gjør at det ikke er pent. Jeg fyller ikke ut en B cup en gang🥹 De er liksom litt flate i kanten nede. Jeg merket også fort bølger i det ene brystet og jeg kjenner store delere av innplantatet. Jeg har vært på kontroll og jeg skal inn å åpne opp det ene for å prøve rette det opp og for å se om lommen er for liten. Legen mente at å ha større innplantater ville ikke rette på problemet. Hun sa også at jeg eventuelt kan ta fett fra magen å sprøyte inn, men at jeg burde gi det litt tid. Jeg kjenner at dette ikke vil gå seg til og at det er så mye penger og at jeg er så misfornøyd at jeg like heller vil bytte til større innplantater. De sa at da kunne de bli for tunge og at jeg på et senere tidspunkt måtte ha brystløft. At kroppen forandrer seg og at jeg var fornøyd sist var pga jeg var yngre. Jeg føler legen budre operert inn under muskel og med mer fyll i. Legen avbekreftet at det nok ikke hadde vært noen forskjell. Noen som har noen tanker om dette? Hva koster det for nye innplatater? Jeg må nok betale for de selv. Anonymkode: 7f45e...a12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå