AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1 Skrevet 5. november 2022 Jeg tenkte å prøve ut stayups i stedet for tynne strømpebukser. Noen med erfaringer eller tips? Kan de brukes "til vanlig"? Anonymkode: 43a09...77e
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #2 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tenkte å prøve ut stayups i stedet for tynne strømpebukser. Noen med erfaringer eller tips? Kan de brukes "til vanlig"? Anonymkode: 43a09...77e Personlig har jeg aldri fått dem til å sitte. De bare siger ned 😕 Anonymkode: 42308...aa7 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #3 Skrevet 5. november 2022 Samme erfaring som brukeren ovenfor. De siger ned og nå på vinterstid er det jo absurd kaldt for slikt for min del iallefall. Det er et plagg som er bedre i teorien men er helt unyttig og bare feil på alle måter i praksis. Anonymkode: 567c5...467 2
Vantage Skrevet 5. november 2022 #4 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tenkte å prøve ut stayups i stedet for tynne strømpebukser. Noen med erfaringer eller tips? Kan de brukes "til vanlig"? Anonymkode: 43a09...77e Staups kan fint brukes "til vanlig". Fordel med stayups er at de ikke siger i skrittet, og heller ikke gir deg litt rar, flat rumpe om du f.eks bruker bukse/jeans som går litt inn i rumpa. Ser at det er to som sliter med at de sklir ned. Det kan du unngå ved at du ikke bruker bodylotion på lårene der silikonbåndet skal sitte. Ekstratips er å sørge for at ikke silikonkanten kommer i kontakt med huden før strømpen er helt oppe og på plass, og husk å ta på strømpen "riktig", dvs åpne den og ta tomlene helt ned i strømpen til tærne og dra den på jevnt hele veien, slik at den er riktig fordelt oppover benet. Skulle du oppleve at silikonen slipper ila dagen, så ta litt kaldt rent vann på silkonen og vipp strømpetoppen på plass, da sitter den som den skal igjen. Lykke til ;) 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #6 Skrevet 5. november 2022 Litt vann på låret der silikonen skal sitte hjelper, men ellers: de siger. Anonymkode: 34eb8...3f8 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #7 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Litt vann på låret der silikonen skal sitte hjelper, men ellers: de siger. Anonymkode: 34eb8...3f8 Masse styr for en hverdagsgreie! Anonymkode: 42308...aa7 1
Rosakatt Skrevet 5. november 2022 #8 Skrevet 5. november 2022 Hva men å bruke hofte holder(?) Til å feste stayupsene med siden de sklir nedover? Har selv ikke hjernekapasistet så langt til å feste dem med de sakene? Livet er ikke lett Pluss jeg har aldri fått dem til å ikke være synlig? Med at blondekanten eller lårene mine syns? For lange ben? For korte skjørt? For langt midje? For lang rumpe? 🤣 Men ja, stay ups er fint, håper du har bedre hell enn meg, med å få det til å funke 😊 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #9 Skrevet 6. november 2022 Jeg bruker alltid stay ups når jeg bruker kjoler. Men har ingen skjørt og kjoler som er så korte at det vises. Det er praktisk i forhold til strømpebukse, som er py! Gjør også som andre her inne, ingen body lotion og nybarbert. Siger aldri. Anonymkode: 97dd7...e5a 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #10 Skrevet 6. november 2022 Rosakatt skrev (15 timer siden): Hva men å bruke hofte holder(?) Til å feste stayupsene med siden de sklir nedover? Har selv ikke hjernekapasistet så langt til å feste dem med de sakene? Livet er ikke lett Pluss jeg har aldri fått dem til å ikke være synlig? Med at blondekanten eller lårene mine syns? For lange ben? For korte skjørt? For langt midje? For lang rumpe? 🤣 Men ja, stay ups er fint, håper du har bedre hell enn meg, med å få det til å funke 😊 Hofteholdere og stayups er ikke en veldig god kombinasjon, da silikonet kan gjøre det vanskelig å få festet stroppene. Skal man først ha hofteholder er det bedre med strømper som er beregnet for det. Anonymkode: f0bbf...48d 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå