Gå til innhold

Noe for deg?

Ville du forsøkt`  

26 stemmer

1. 1. Frister/pirrer det å forsøke Hotwife lek?

• Ja, i fantasien
      6
    • Ja, i en periode, ikke resten av (sam)livet
      4
    • Ja, hadde vært spennende å prøve, om det kun blir med forsøket
      3
    • Nei, jeg har mer enn nok med min partner
      5
    • Nei, det ville ødelegge forholdet
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

5izpcnB731rvillzo1_1280.jpeg.672a02cc1aab2e696063129ca0f8ad44.jpeg

Anonymkode: f63df...e99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har forsøkt og gjør det enda, ingen alternativer på din poll som passet 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ingen av nei svarene funker for meg.. Nei det interesserer meg ikke. 
Jeg har flere partnere, og jeg tviler på det hadde ødelagt forholdet.. Men nei likevel. 

Skrevet
Stillalive skrev (1 time siden):

Vi har forsøkt og gjør det enda, ingen alternativer på din poll som passet 😅

Da ble jeg litt nysgjerrig, hvilket alternativ hadde passet hos dere? 😇

Skrevet

Som i at vi har drevet med dette sporadisk i nærmere 20 år og har tenkt å fortsette med dette videre, dermed så ble ingen av alternativene i pollen riktig siden dette ikke er noe vi fantaserer om men gjør 🙂

• Liker 1
Skrevet

Ja kunne tenkt meg å prøve det, men ikke i et forhold med en jeg elsket. Da hadde jeg fått dårlig samvittighet. Men i et forhold med en jeg ikke elsket hadde jeg likt å vært hotwife og ligget med andre 

Anonymkode: f5863...8be

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...