AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1 Skrevet 5. november 2022 ut fra min egen og de rundt meg erfaring var det aldri slik under forskjellige alderfaser. Da snakker jeg om i virkeligheten å ikke online. 18-22: hadde kun å velge mellom de gikk på videregående sammen med. Noen var i jobb og hadde minimalt kontakt med menn og derfor begynte de å lete etter "gamle venner" de kunne henge med igjen 23-26: de var enten i jobb eller studie med kun håndfull av folk rundt, menn var enda enten mye eller og allerede i forhold eller yngre, her starter online dating og flinger 27-30: her begynner ting å gå dårlig i dating. ikke bare minimalt sjanse på å treffe menn, men også har mistet en stor del av sin sosiale sirkel. menn den alderen sjeldent valgte dem og selv online dating fungerende ikke effektivt. så dating er like ille for kvinner som det er for menn stemmer dette for dere og? Anonymkode: 7e84a...cc1 1
Million Skrevet 5. november 2022 #2 Skrevet 5. november 2022 (endret) Dating er "like ille" for kvinner som det er for menn? Vet ikke hva du mener helt her, men nei. Dating var ikke "ille" for meg. Fra jeg var 16 til 30 var det massevis av dating, den ene etter den andre og noen forhold av varierende lengde. Da jeg fylte 30 ble jeg sammen med den siste mannen, han som jeg giftet meg med, og da ble det slutt på dating av den grunn. Du formulerer deg litt rart i setningene, så jeg håper jeg skjønte det du skrev slik det var tenkt. Endret 5. november 2022 av Million 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #3 Skrevet 5. november 2022 For sex ja! For forhold nei! Sex betyr ikke det samme for damer som for menn. Når damene har pult fra seg, betyr sex ca ingenting! De forventer og krever trygghet og lojalitet fra mannen! De sikter lavere enn fuckboysa som såret dem som unge. Snille menn er bedre! Endelig en som forstår dem! Han vil alltid være der for dem. Hun og hennes barn! Som hun fikk med han idioten. Men barnet fikk et bra pappaforbilde! Pose og sekk! Han får fra smekk. Sex betyr ikke det samme for menn som for kvinner. De færreste menn får pult fra seg i tiden der "det var jo bare sex og betydde ingenting". Menn får ta til takke med det de får. Om de ikke er blant fåtallet som virkelig utvikler playern i seg da, som de færreste gjør. Så åra går. Mannen er underutviklet på alle områder. Men en vakker dag får han plutselig masse oppmerksomhet! Alenemødrene er ferdig med playinga. De jakter de SNILLE mennene!! Pågangen kan bli stor. Enten mannen er kjekk eller ikke. Hvem kan hun stole på nå?! Best å bo alene. Menn er bare ute etter èn ting! Anonymkode: b35a7...325 5
Helene1982 Skrevet 5. november 2022 #4 Skrevet 5. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (42 minutter siden): For sex ja! For forhold nei! Sex betyr ikke det samme for damer som for menn. Når damene har pult fra seg, betyr sex ca ingenting! De forventer og krever trygghet og lojalitet fra mannen! De sikter lavere enn fuckboysa som såret dem som unge. Snille menn er bedre! Endelig en som forstår dem! Han vil alltid være der for dem. Hun og hennes barn! Som hun fikk med han idioten. Men barnet fikk et bra pappaforbilde! Pose og sekk! Han får fra smekk. Sex betyr ikke det samme for menn som for kvinner. De færreste menn får pult fra seg i tiden der "det var jo bare sex og betydde ingenting". Menn får ta til takke med det de får. Om de ikke er blant fåtallet som virkelig utvikler playern i seg da, som de færreste gjør. Så åra går. Mannen er underutviklet på alle områder. Men en vakker dag får han plutselig masse oppmerksomhet! Alenemødrene er ferdig med playinga. De jakter de SNILLE mennene!! Pågangen kan bli stor. Enten mannen er kjekk eller ikke. Hvem kan hun stole på nå?! Best å bo alene. Menn er bare ute etter èn ting! Anonymkode: b35a7...325 Sex betyr ikke det samme for menn og kvinner. Sex har ulik betydning for både menn og kvinner. Jeg vet ikke om du snakker om deg selv, når du sier at kvinner blir alenemødre som tar til takke med snille menn, og menn stiller opp som fedre for barn som ikke er deres, men føler at de får en smekk. jeg antar at du forteller en historie om deg selv? Jeg håper aldri jeg får "pult fra meg" da jeg ser på sex som en god ting. Ikke mest mulig og med flest mulig, og jeg tenker ikke at sex er noe jeg får, men noe jeg har med menn jeg har lyst til å ha sex med, og som har lyst til å ha sex med meg. Jeg har ikke barn selv, men har vært sammen med menn med barn. Det får meg ikke til å føle meg som en helt som oppfostrer andre kvinners barn. Det er bare slik at jeg er 41 år, og en del menn på min alder har barn. Jeg er ikke snill eller plukker opp nyskilte leftovers. Jeg dater menn med og uten barn, men alle har bagasje. De har levd et liv og opplevd opp-og nedturer. Om dating er lett, og kan defineres i et regneark? Absolutt ikke. Endret 5. november 2022 av Helene1982 7 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #5 Skrevet 5. november 2022 Helt enig der etter 23 eldes jeg som pungrotte.. sleit massivt når det gjaldt dating i slutten av tjue årene ingenting var som før.. savner da jeg var 17 Anonymkode: 77224...2b8 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #6 Skrevet 5. november 2022 Har aldri hatt noe særlig med utvalg, for å si det slik. Anonymkode: 44417...310 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #7 Skrevet 5. november 2022 Ja, men de tiltrekkes ikke de som er tilgjengelig. Anonymkode: 9a46d...82b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #8 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For sex ja! For forhold nei! Sex betyr ikke det samme for damer som for menn. Når damene har pult fra seg, betyr sex ca ingenting! De forventer og krever trygghet og lojalitet fra mannen! De sikter lavere enn fuckboysa som såret dem som unge. Snille menn er bedre! Endelig en som forstår dem! Han vil alltid være der for dem. Hun og hennes barn! Som hun fikk med han idioten. Men barnet fikk et bra pappaforbilde! Pose og sekk! Han får fra smekk. Sex betyr ikke det samme for menn som for kvinner. De færreste menn får pult fra seg i tiden der "det var jo bare sex og betydde ingenting". Menn får ta til takke med det de får. Om de ikke er blant fåtallet som virkelig utvikler playern i seg da, som de færreste gjør. Så åra går. Mannen er underutviklet på alle områder. Men en vakker dag får han plutselig masse oppmerksomhet! Alenemødrene er ferdig med playinga. De jakter de SNILLE mennene!! Pågangen kan bli stor. Enten mannen er kjekk eller ikke. Hvem kan hun stole på nå?! Best å bo alene. Menn er bare ute etter èn ting! Anonymkode: b35a7...325 Jeg gjorde det omvendt. Var sammen med snille og ordentlige menn, som viste seg å være selvopptatte og egoistiske når alt kom til alt. Ikke knullet jeg rundt heller. Så traff jeg playboyen som virkelig hadde forsynt seg godt av kvinner. Ham giftet jeg meg med, og så har jeg virkelig pult, i år etter år, med ham. Han som er en mye mer lojal og snill partner enn noen av de "snille" mennene i min fortid var. Snipp snapp snute, så lever vi ennå lykkelig sammen, 20 år senere. Har også fremdeles mye sex. Anonymkode: 952bd...474 9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #9 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, men de tiltrekkes ikke de som er tilgjengelig. Anonymkode: 9a46d...82b I mitt tilfelle var det kun gifte menn eller menn som var MYE eldre, gjerne med issues som alkohol og lignende. Hvorfor skulle noen som helst bli tiltrukket av dem? Anonymkode: 44417...310 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #10 Skrevet 5. november 2022 58 minutter siden, Helene1982 said: Sex betyr ikke det samme for menn og kvinner. Sex har ulik betydning for både menn og kvinner. Jeg vet ikke om du snakker om deg selv, når du sier at kvinner blir alenemødre som tar til takke med snille menn, og menn stiller opp som fedre for barn som ikke er deres, men føler at de får en smekk. jeg antar at du forteller en historie om deg selv? Jeg håper aldri jeg får "pult fra meg" da jeg ser på sex som en god ting. Ikke mest mulig og med flest mulig, og jeg tenker ikke at sex er noe jeg får, men noe jeg har med menn jeg har lyst til å ha sex med, og som har lyst til å ha sex med meg. Jeg har ikke barn selv, men har vært sammen med menn med barn. Det får meg ikke til å føle meg som en helt som oppfostrer andre kvinners barn. Det er bare slik at jeg er 41 år, og en del menn på min alder har barn. Jeg er ikke snill eller plukker opp nyskilte leftovers. Jeg dater menn med og uten barn, men alle har bagasje. De har levd et liv og opplevd opp-og nedturer. Om dating er lett, og kan defineres i et regneark? Absolutt ikke. "Sex betyr ikke det samme....Sex har ulik betydning...." Er du personlig enig i påstanden? Er anekdoter bevisgrunnlag nok? Enkelt og greit: Nei, jeg snakker ikke om meg selv. Men jeg har sett mye. Mye. Veldig mye. Pratet med mange. Muligens vært for lenge på KG oppå alt sammen. Mine, muligens unyanserte, eksempler ble til for å spare ord og linjeskift. Viktig å ikke utbrodere altfor mange detaljer, vet du. Dette er KG, yeah? Med uutalte krav om Twitteraktige sylfide-innlegg. Ikke alle er som deg, som gidder tråle seg gjennom hele 10 setninger! (Øyh!! Snart 2023 nå) Det finnes veldig (altså veldig) mange menn og kvinner, som har opplevd kjærester som utnyttet deres godvilje. Min andel er uvesentlig informasjon. 1 hour ago, AnonymBruker said: Men barnet fikk et bra pappaforbilde! Pose og sekk! Han får fra smekk Trykkleif: Det skulle stå FRA smekk (sex) og ikke... hmmm. Beklager utydeligheten her. 1 hour ago, Helene1982 said: jeg antar at du forteller en historie om deg selv? Jeg håper aldri jeg får "pult fra meg" da jeg ser på sex som en god ting. Ikke mest mulig og med flest mulig, og jeg tenker ikke at sex er noe jeg får, men noe jeg har med menn - Enkelt og greit: Nei, jeg...snnah.. Let`s move on! Også jeg antar at menn flest ser på sex som en god ting. Det bryr meg lite å GI det fra meg, fordi jeg uansett både får og har. Men i hovedsak er sex noe jeg HAR sammen med noen som, og dette er litt viktig: Betyr noe for meg! Men for menn... eller mange menn, er også antallet, dvs dominanse betydelig. Litt a` la i dyreverden, kan man si. Men jeg påstår ikke at vi er dyr! For vi er jo ikke dyr.... men så er vi jo litt dyr... Uansett! Kan du ha mistet poenget i kjønnenes libidoforskjell? Fordi jeg ANTAR ikke at du anser deg som fasiten for alle kvinner, som tross alt KAN ha 180-gradersmeninger i fht deg? Kvinner har ikke samme jaget som menn. Så selvfølgelig tenker du da ikke på samme måte som menn! Tipper at ingen menn egentlig får "pult" fra seg heller. Bare at alderen +/- stopper ereksjonen av fysiologiske årsaker. Likevel tror jeg, at om noe sånt som "pult fra seg" stod mellom mannen og kvinnen, så ville helt klart mannen være den som "pulte fra seg" mest. Bare en teori. Jeg har ikke barn selv, men har vært sammen med menn med barn. Det får meg ikke til å føle meg som en helt som oppfostrer andre kvinners barn. Det er bare slik at jeg er 41 år, og en del menn på min alder har barn. Jeg er ikke snill eller plukker op nyskilte leftovers. Jeg dater menn med og uten barn, men alle har bagasje. De har levd et liv og opplevd opp-og nedturer. Om dating er lett, og kan defineres i et regneark? Absolutt ikke. Interessant å bruke et uttrykk som regneark. Skal vi seeee.... "med og uten barn, alle har bagasje, ingen nyskilte leftovers, opp- og nedturer. Du høres erfaren ut. Nei. Dating er ikke lett. Men, bare for å være litt rund i kantene, la meg ANTA at du, som kvinne har datet minst 5 menn på 11 år. Det er mer enn jeg har datet. Ergo kan du føye deg inn i rekken av nok en kvinne som kan utbrodere masse om menn. Spillereglene for dating, sex og forhold er forskjellige. Og det er en rød tråd her, som jeg personlig mener ha oversikt over. Anonymkode: b35a7...325
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #11 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gjorde det omvendt. Var sammen med snille og ordentlige menn, som viste seg å være selvopptatte og egoistiske når alt kom til alt. Ikke knullet jeg rundt heller. Så traff jeg playboyen som virkelig hadde forsynt seg godt av kvinner. Ham giftet jeg meg med, og så har jeg virkelig pult, i år etter år, med ham. Han som er en mye mer lojal og snill partner enn noen av de "snille" mennene i min fortid var. Snipp snapp snute, så lever vi ennå lykkelig sammen, 20 år senere. Har også fremdeles mye sex. Anonymkode: 952bd...474 Jeg har samme erfaring med menn langt under min "liga", som får nye selvtillit av å ha kapret en pen dame. Da tror de at de kan få noe enda bedre, og begynner å oppføre seg som kravstore idioter i forholdet. Anonymkode: 44417...310 7 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #12 Skrevet 5. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg gjorde det omvendt. Var sammen med snille og ordentlige menn, som viste seg å være selvopptatte og egoistiske når alt kom til alt. Ikke knullet jeg rundt heller. Så traff jeg playboyen som virkelig hadde forsynt seg godt av kvinner. Ham giftet jeg meg med, og så har jeg virkelig pult, i år etter år, med ham. Han som er en mye mer lojal og snill partner enn noen av de "snille" mennene i min fortid var. Snipp snapp snute, så lever vi ennå lykkelig sammen, 20 år senere. Har også fremdeles mye sex. Anonymkode: 952bd...474 Da var jo han den snille/rette for deg da Anonymkode: b35a7...325
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #13 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da var jo han den snille/rette for deg da Anonymkode: b35a7...325 Ja så absolutt, men min historie krasjer så definitivt med fremstillingen jeg siterte. Hvilket de fleste jeg kjenner sine historier gjør, siden absolutt alle kvinner jeg kjenner søkte gjensidig kjærlighet, og lette til de fant akkurat det. Kvinner som knullet rundt på altfor attraktive menn, for så å ta til takke med en lite attraktiv mann når de ble klare for å slå seg til ro, det har jeg bare hørt om her på kg. Anonymkode: 952bd...474 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #14 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): I mitt tilfelle var det kun gifte menn eller menn som var MYE eldre, gjerne med issues som alkohol og lignende. Hvorfor skulle noen som helst bli tiltrukket av dem? Anonymkode: 44417...310 Ja, akkurat , de er ikke så mye verdt i deres øyne. Anonymkode: 9a46d...82b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #15 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): I mitt tilfelle var det kun gifte menn eller menn som var MYE eldre, gjerne med issues som alkohol og lignende. Hvorfor skulle noen som helst bli tiltrukket av dem? Anonymkode: 44417...310 Ja man har stort sett mye sjanse på de over 50 fra man er 16.... Anonymkode: 9b6ec...54f 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #16 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, akkurat , de er ikke så mye verdt i deres øyne. Anonymkode: 9a46d...82b Hvorfor skal noen være interessert i å være puledukke for en gift mann? Forklar gjerne. Anonymkode: 44417...310 3
Helene1982 Skrevet 5. november 2022 #17 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): "Sex betyr ikke det samme....Sex har ulik betydning...." Er du personlig enig i påstanden? Er anekdoter bevisgrunnlag nok? Jeg har mange anekdoter, men jeg har tilgode å møte spesielt mange der som leser studiene de linker til. Jeg har aldri sagt at anekdoter er bevis for noe som helst. Sitat Men for menn... eller mange menn, er også antallet, dvs dominanse betydelig. Litt a` la i dyreverden, kan man si. Men jeg påstår ikke at vi er dyr! For vi er jo ikke dyr.... men så er vi jo litt dyr... jeg er enig med deg Sitat Uansett! Kan du ha mistet poenget i kjønnenes libidoforskjell? Fordi jeg ANTAR ikke at du anser deg som fasiten for alle kvinner, som tross alt KAN ha 180-gradersmeninger i fht deg? Kvinner har ikke samme jaget som menn. Så selvfølgelig tenker du da ikke på samme måte som menn! Dette er mitt hovedpoeng Vi kan snakke om en graf som sier at menn generelt har høyere libido enn kvinner, men det betyr ikke at alle menn er gale sexmonstere og alle kvinner hater sex. Verden er ikke så svart/hvit. Sitat Nei. Dating er ikke lett. Men, bare for å være litt rund i kantene, la meg ANTA at du, som kvinne har datet minst 5 menn på 11 år. Det er mer enn jeg har datet. Ergo kan du føye deg inn i rekken av nok en kvinne som kan utbrodere masse om menn. Spillereglene for dating, sex og forhold er forskjellige. Og det er en rød tråd her, som jeg personlig mener ha oversikt over. Jeg har ingen idé om at jeg forstår alle menn eller alle kvinner. Jeg har ikke datet 5 menn de siste 11 årene. Jeg mener at menn bør bli bedre til å lytte. Jeg har aldri sagt at jeg er ekspert på menn eller dating. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #18 Skrevet 5. november 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Ja så absolutt, men min historie krasjer så definitivt med fremstillingen jeg siterte. Hvilket de fleste jeg kjenner sine historier gjør, siden absolutt alle kvinner jeg kjenner søkte gjensidig kjærlighet, og lette til de fant akkurat det. Kvinner som knullet rundt på altfor attraktive menn, for så å ta til takke med en lite attraktiv mann når de ble klare for å slå seg til ro, det har jeg bare hørt om her på kg. Anonymkode: 952bd...474 Det var selvsagt karikert fra min side. Virker litt tilfeldig når meddebatanter tar ting 100% bokstavelig og ikke her inne. Handler det om evne? Lette til de fant? Tror du ingen menn gjør dette? Hvorfor er det sånn at det alltid er kvinnen som må pløye seg og lete, lete og lete helt til de endelig fant det de var ute etter, mens flertallet av menn leter, og prøver, og leter og ikke får til...helt til noen av oss endelig ble funnet! Bare å google litt på singelstatistikken, så ser du skeivhetene i frivillig singel og barnløshet. Anonymkode: b35a7...325
MyMichelle Skrevet 5. november 2022 #19 Skrevet 5. november 2022 For meg kommer utvalget an på hvor jeg bor, jobber, og hva jeg gjør på fritiden. På lite sted var det godt utvalg i menn jeg ikke var interessert i. Av typen som ofte ender med å finne seg thailandsk eller russisk kone, for kvinner som kjenner dem vet de er drittsekker som slår og/eller drikker. På større sted hadde jeg større utvalg. Både når det gjaldt status og alder. Jeg ble mer populær etter 30+. Sikkert fordi jeg ble mer selvsikker. Men jeg har vært i et forhold i mange år. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #20 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var selvsagt karikert fra min side. Virker litt tilfeldig når meddebatanter tar ting 100% bokstavelig og ikke her inne. Handler det om evne? Lette til de fant? Tror du ingen menn gjør dette? Hvorfor er det sånn at det alltid er kvinnen som må pløye seg og lete, lete og lete helt til de endelig fant det de var ute etter, mens flertallet av menn leter, og prøver, og leter og ikke får til...helt til noen av oss endelig ble funnet! Bare å google litt på singelstatistikken, så ser du skeivhetene i frivillig singel og barnløshet. Anonymkode: b35a7...325 Jeg tror både menn og kvinner leter etter den rette. Det er ikke slik at kvinner finner og menn blir funnet. Gjensidig kjærlighet oppstår akkurat gjensidig, i at begge finner sin match. Nå er det engang slik at det er kvinner som føder barn, så hadde vært direkte merkelig om menn fikk flere barn enn kvinner. Siden mange kvinner ender opp med å ha barna alene, fordi far ikke er særlig interessert, og mange menn ønsker seg barn en gang, men for sent, så er barnløshet et stort eget tema, som ikke bare handler om hva kvinner er skyld i. Singelstatistikken er forøvrig ikke særlig interessant, siden det til enhver tid er omtrent like mange kvinner i samfunnet som menn. Litt småvariabler bare, fra land til land. Uansett er det til enhver tid omtrent like mange single kvinner som menn, fordi det må to til for et forhold, og polygami ikke er særlig utbredt i vår kultur. Du mener kanskje sex- statistikken? Det er ikke så urovekkende store ulikheter mellom kjønn der heller. De i fast forhold har mest sex naturligvis, og da er det også en av hvert kjønn som har sex i heterofile forhold. Menn kan noe oftere enn kvinner ønske seg mer sex enn de har, men det er ikke skilt mellom om det gjelder single menn eller menn i forhold, og menn er dessuten notorisk kjent for å skryte på seg ekstra sexlyst, utover evne til prestasjon av slik hyppighet, så det tar jeg som kvinne med en klype pepper. Jeg har selv hatt forhold til menn som "ønsker sex hver dag", men kun orker en dag i uka i realiteten. Kanskje to. Det er lett å ønske seg noe. Å karikere stadig gjentatte kg- myter... du mener man bare skal la det stå uten å kommentere hvor lite slikt stemmer i rl? Ja det handler nok om evner på et eller annet vis. Mest handler det likevel om kommuikasjon som feiler på mange måter. Anonymkode: 952bd...474 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå