GÃ¥ til innhold

Usikre menn....🙄🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet menn med gjennomsnittlig bra utseende. Jeg går ikke etter de kjekkeste, for de  kan være litt mere fuckboys. Men de jeg går etter, er helt okei. Jeg er selv ganske pen. Hører det ofte og.og har bra personlighet også og snart fullført utdannelse (master)... har datet menn som ikke har så bra kropp, men fremdeles likt de. Akseptert utseendet. De har samme høyde som meg også.... jeg er ganske høy også 1.76, de mennene har vært kanskje litt lavere eller omtrent like høye. De har ikke hatt særlig mye utdannelse, kun  vgs, og jobbet som rørlegger eller noe som ikke krever særlig høy utdannelse.  Men jeg opplever at disse usikre mennene ser på meg som "konkurranse". At jeg er for bra for de. De blir usikre, stille, og sier lite  når jeg går i høyhæler og ser bra ut. Og viser at jeg er veldig selvsikker og sier at jeg har  høy utdannelse. Blir disse mennene så usikre på seg selv når de har funnet en bra dame? Føler de som er usikre, skaper også usikkerhet rundt partner....selvom det ikke er noe galt med damen.

Anonymkode: e6bf8...d31

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har datet menn med gjennomsnittlig bra utseende. Jeg går ikke etter de kjekkeste, for de  kan være litt mere fuckboys. Men de jeg går etter, er helt okei. Jeg er selv ganske pen. Hører det ofte og.og har bra personlighet også og snart fullført utdannelse (master)... har datet menn som ikke har så bra kropp, men fremdeles likt de. Akseptert utseendet. De har samme høyde som meg også.... jeg er ganske høy også 1.76, de mennene har vært kanskje litt lavere eller omtrent like høye. De har ikke hatt særlig mye utdannelse, kun  vgs, og jobbet som rørlegger eller noe som ikke krever særlig høy utdannelse.  Men jeg opplever at disse usikre mennene ser på meg som "konkurranse". At jeg er for bra for de. De blir usikre, stille, og sier lite  når jeg går i høyhæler og ser bra ut. Og viser at jeg er veldig selvsikker og sier at jeg har  høy utdannelse. Blir disse mennene så usikre på seg selv når de har funnet en bra dame? Føler de som er usikre, skaper også usikkerhet rundt partner....selvom det ikke er noe galt med damen.

Nei, de blir ikke usikre fordi du er for bra.

De blir usikre fordi det oser 🚩🚩🚩av personligheten din (iværtfall slik du fremstiller deg her).

Det er ikke noe godt tegn å være så høy på seg selv. Og det er ikke et godt tegn når noen omtaler seg som «the shit» og tror de er så mye bedre enn alle andre. Når jeg møter slike mennesker tenker jeg alltid løp! og ikke se seg tilbake.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Driver du veldedighet, eller hva spør du om?
Du beskriver disse mennene som usikre. Det betyr at de har lite til ingen erfaring. I høy alder. Sjenerte. Redde for å gjøre noe galt. Så forfør dem da! Gjør ditt for å gjøre dem sikre. Hvis du ønsker at de plutselig ikke skal være usikre, så motsier du deg selv.
Ps! Regn med at de mennene som har hatt for lite sex i livet sitt blir til "fuckboys" de også. Når den tiden er over, klarer de slappe av.

Anonymkode: d3e88...177

Skrevet
Blueberrymuffin skrev (2 minutter siden):

De blir usikre fordi det oser 🚩🚩🚩av personligheten din (iværtfall slik du fremstiller deg her).

Det er ikke noe godt tegn å være så høy på seg selv. Og det er ikke et godt tegn når noen omtaler seg som «the shit» og tror de er så mye bedre enn alle andre. Når jeg møter slike mennesker tenker jeg alltid løp! og ikke se seg tilbake.

Jeg er  ikke høy på meg selv som du tror! Jeg gir komplimenter til menn, tar initiativ. Skryter aldri om meg selv. Jeg er alltid meg selv. Men når jeg har vært med menn som er veldig kjekke har de aldri vært usikre.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg er  ikke høy på meg selv som du tror! Jeg gir komplimenter til menn, tar initiativ. Skryter aldri om meg selv. Jeg er alltid meg selv. Men når jeg har vært med menn som er veldig kjekke har de aldri vært usikre.

Altså går du for veldig kjekke menn som aldri er usikre. Problem solved!

• Liker 1
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (3 minutter siden):

F.eks jeg tar ganske mye initiativ, spør om de vil henge sammen, osv. men de er mere tilbaketrukket. Jeg sier til de: fin caps eller sko, de sier bare: takk. Og gir ingen komplimenter tilbake. Men så prøver deg seg på sex hjemme hos meg tidlig

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Innlegget ditt inneholder ingen spørsmål, men en positiv beskrivelse av deg selv, samtidig som du rakker ned på menn som du opplever som usikre. Min erfaring er at om du er nødt til å trekke andre ned, for å heve deg selv, er det som regel ditt eget selvbilde du er usikker på.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det stemmer vel ikke helt, for du gjør jo ikke annet i tråden her. Sjeldent jeg ser noen skryte så hemningsløst av seg selv i en tråd.

Selvinnsikt much. 

Når det går galt med alle menn, og fellesfaktoren er deg. Har det ikke da streifet deg at det kanskje er du som er problemet, og ikke alle disse mennene som du beskylder for å være usikre.

De er alle usikre på deg, og da er det nok en god grunn til det, når alle blir usikre på deg.

• Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, Helene1982 said:

Innlegget ditt inneholder ingen spørsmål, men en positiv beskrivelse av deg selv, samtidig som du rakker ned på menn som du opplever som usikre. Min erfaring er at om du er nødt til å trekke andre ned, for å heve deg selv, er det som regel ditt eget selvbilde du er usikker på.

Perle!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Er det juleferien her allerede?  Burde du ikke holde deg til LeTardit, eller noe sånt, TS? :fnise:

Skrevet

Så slutt å date disse mennene da og sikt høyere?

Til å ha så høy utdanning er du rimelig dum

Anonymkode: cc7d2...d92

• Nyttig 1
Skrevet
Helene1982 skrev (22 minutter siden):

Trekker ingen ned. Hva veit du om hva slags menn jeg har datet??? Menn som har slitt psykisk, depresjon; hatt rusproblemer, mistet familie osv. Så skal jeg late som at disse mennene er feilfrie da. Det er ikke noe galt med meg, mange menn som vil ha meg. Og med selvsikkerhet mener jeg da at jeg  ikke driver med game, men er ærlig. Jeg går ikke i Oslos gater og skryter av at jeg har master og er verdens peneste jente.

Skrevet
Blueberrymuffin skrev (24 minutter siden):

Det stemmer vel ikke helt, for du gjør jo ikke annet i tråden her. Sjeldent jeg ser noen skryte så hemningsløst av seg selv i en tråd.

Selvinnsikt much. 

Når det går galt med alle menn, og fellesfaktoren er deg. Har det ikke da streifet deg at det kanskje er du som er problemet, og ikke alle disse mennene som du beskylder for å være usikre.

De er alle usikre på deg, og da er det nok en god grunn til det, når alle blir usikre på deg.

Har datet svært lite. Gikk ut av en relasjon for 5 mnd siden. Og datet 2 stk siden det, ene slet psykisk. Og han andre hadde problemer med rus. Så du kommer her og beskylder meg for å være  dum

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjennomsnittlig bra utseende! Ikke etter de kjekkeste, for de  kan være litt mere fuckboys.  de jeg går etter, er helt okei. Jeg er selv ganske pen. Hører det ofte og.og har bra personlighet også og snart fullført utdannelse (master)... har datet menn som ikke har så bra kropp, men fremdeles likt de. Akseptert utseendet. jeg er ganske høy også 1.76, de mennene har vært kanskje litt lavere eller omtrent like høye. De har ikke hatt særlig mye utdannelse, kun  noe som ikke krever særlig høy utdannelse.

Men jeg opplever at disse usikre mennene ser på meg som "konkurranse". At jeg er for bra for de. De blir usikre, stille, og sier lite  når jeg går i høyhæler og ser bra ut. Og viser at jeg er veldig selvsikker og sier at jeg har  høy utdannelse. Blir disse mennene så usikre på seg selv når de har funnet en bra dame? Føler de som er usikre, skaper også usikkerhet rundt partner....selvom det ikke er noe galt med damen.

Skjønner du ikke hva du selv skriver? Du fokuserer på utseende og status hele tiden i innlegget ditt. Mennene er liksom bare ok, og du er så bra. Men blir behandlet dårlig. Hva er det du egentlig lurer på med innlegget ditt? Høres mest ut som tull. Men utdyp gjerne.

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Trekker ingen ned. Hva veit du om hva slags menn jeg har datet??? Menn som har slitt psykisk, depresjon; hatt rusproblemer, mistet familie osv. Så skal jeg late som at disse mennene er feilfrie da. Det er ikke noe galt med meg, mange menn som vil ha meg. Og med selvsikkerhet mener jeg da at jeg  ikke driver med game, men er ærlig. Jeg går ikke i Oslos gater og skryter av at jeg har master og er verdens peneste jente.

Ingen andre enn du vet noe om deg. Men du har kun fokus på ytre faktorer. Her først trekker du inn helsetilstanden. Det er mange menn som vil ha pene damer uavhengig av om det er "noe galt med dem eller ei". Selvsikkerhet er ingen garanti for å  slippe players. Eller for å ikke playe andre for den saks skyld.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg tenkte først jeg slulle drodle litt rundt usikre menn, men så kom dette:

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har datet svært lite. Gikk ut av en relasjon for 5 mnd siden. Og datet 2 stk siden det, ene slet psykisk. Og han andre hadde problemer med rus. Så du kommer her og beskylder meg for å være  dum

Sliter en psykisk eller har rusproblemer kan nok gjerne usikkerhet inntreffe vil jeg tro.

Skrevet

Du velger selv hvilke menn du ønsker å omgås med. I første innlegg handlet det om yrke, utdannelse og utseende, nå handler det om psykiske lidelser, rus og familieproblemer. Ingen av oss er feilfrie. Jeg sier ikke at du skal date noen som du ikke ønsker å date, enten det handler om fysiske eller psykiske "feil". Det er sikkert mange som vil ha deg, og det er ikke noe galt med deg, men det er ikke flatterende for deg å påpeke feil hos de du selv har valgt å date. Det finnes massevis av folk som hater oss i verden, men man bør kunne stole på at venner, kjærester og familie fokuserer på dine gode sider, i stedet for å lete etter feil.

• Liker 1
Skrevet

Ja man kan bli usikker på seg selv om man dater noen over sin liga. Det gjelder begge kjønn 

Anonymkode: 256bf...743

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Veldig til fokus på utdannelse da..

Kunne ikke brydd meg mindre om du jobbet som renholder, i matbutikk eller skriver master.

Kanskje de blir litt stille pga ditt fokus på utdannelse, kropp og høyde…? Dette er jo ting mange driter i.

Anonymkode: 4a3cb...c37

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (PÃ¥ 5.11.2022 den 2.09):

At noen vil bli usikre i slike situasjoner tviler jeg ikke på, men om dette er et mønster du opplever; kan det hende det er noe annet som skaper den responsen du skisserer? En person som er "veldig selvsikker" og går rundt og sier at en har høy utdannelse kan kanskje oppfattes som litt brautende og skrytende, og det en oppfatter som usikkerhet kan kanskje være noe annet?

Som sagt kan det hende du har vært uheldig og truffet veldig usikre menn som ikke takler dine positive egenskaper, men jeg tror en generelt skal være litt forsiktig med å automatisk tilskrive andres misbilligelse utelukkende til egne positive egenskaper. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...