AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1 Skrevet 5. november 2022 Tenker dere over at det er rent hos kvinnen dere dater, samt at badet er rent, speil rent, vasken, toalettet og gulvet, er det ++om hun rer opp senga sin hver morgen, og har det sånn hver gang en date kommer på besøk? Menn blir imponert av meg at jeg har det så ryddig.og imponert at jeg rer opp senga. Spør gjør du det hver dag eller? Ja sier jeg, jeg liker å ha det ryddig. Syns og rommet ser bedre ut om senga er fin og ryddig. Pledd over. Eller sengeteppe. Sånn har jeg det hver eneste dag( bilde) Men når jeg drar på besøk hos menn har de det uryddig, 2 ganger har jeg vært hos samme mann, rer aldri opp senga, masse klær på gulvet. Søppel på gulvet. Tomme flasker på kjøkkenet, lufter aldri. Matlukt i huset. Første jeg gjør når jeg står opp. Re opp senga før jobb, lufte rommet. Spise mat og dusje. Anonymkode: 2a7c1...b9e 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #2 Skrevet 5. november 2022 Jeg lever som et svin for jeg velger å være singel. Hadde jeg vært interessert i å date eller hatt dame, så hadde det alltid vært rent her. Vi snakker profesjonell vaskebyrå nivåer. Det er tilbakemeldingen jeg alltid får av kompiser de få gangene de er innom her og jeg har fest. Anonymkode: d0ea2...b31 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #3 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lever som et svin for jeg velger å være singel. Hadde jeg vært interessert i å date eller hatt dame, så hadde det alltid vært rent her. Vi snakker profesjonell vaskebyrå nivåer. Det er tilbakemeldingen jeg alltid får av kompiser de få gangene de er innom her og jeg har fest. Anonymkode: d0ea2...b31 De fleste som liker å ha det ordentlig gjør det for seg selv også. Jeg hadde ikke trives i eget hjem om det var rot og skittent. Anonymkode: 7b084...e79 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #4 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg lever som et svin for jeg velger å være singel. Hadde jeg vært interessert i å date eller hatt dame, så hadde det alltid vært rent her. Vi snakker profesjonell vaskebyrå nivåer. Det er tilbakemeldingen jeg alltid får av kompiser de få gangene de er innom her og jeg har fest. Anonymkode: d0ea2...b31 Vel for å være ærlig, så er hygiene viktig om du er singel eller ei. Får avsmak av venner som har det uryddig hjemme. Klarer ikke å spise maten hos de. Og hvertfall rydd før familie og venne kommer på besøk. Anonymkode: 2a7c1...b9e 2
AnonymBruker 42 Skrevet 5. november 2022 #5 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Menn blir imponert av meg at jeg har det så ryddig.og imponert at jeg rer opp senga. 🤣 Åpenbart trolle-tråd, men den er jo litt mojjosam, lÆlllll... "Re opp sengen" er jo bare fjas om man snakker "hygiene", og enda versteste om man har pledd over, f.eks... Du kan ha det så rotete du bare vil - så lenge du har ett rent kjøkken eller bad, IMO...
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #6 Skrevet 5. november 2022 De tenker nok at her lukta det godt, rent og ryddig. Men tviler på at de reflekterer noe særlig mer over det enn det. Jeg er som deg ts, og har bare ett råd til deg: Finn deg en mann som er like opptatt av det som deg! I starten av forholdet kommer du til å like å styre og stelle, fordi du har vare på deres felles hjem. Så kommer dagen hvor han slutter å kommentere at han er glad for at du vasker og ordner, og da kan jeg love deg at irritasjonen begynner å vokse i deg. Du ser smulene han legger igjen på benken, tøymyknerflasken som står igjen på vaskemaskinen i en uke fordi han ikke gidder å rydde den bort etter bruk, og ikke noe ønske om frisk luft hjemme. Så finn deg en mann med samme behov som deg ⭐️ Anonymkode: e9087...09d 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #7 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker 42 skrev (2 minutter siden): 🤣 Åpenbart trolle-tråd, men den er jo litt mojjosam, lÆlllll... "Re opp sengen" er jo bare fjas om man snakker "hygiene", og enda versteste om man har pledd over, f.eks... Du kan ha det så rotete du bare vil - så lenge du har ett rent kjøkken eller bad, IMO... oii kjære trønder, læll, kanskje du finn en som er like uryddig som deg. Tilslutt så ender du opp med midd og skabb i senga, og kanskje en eller anna kjønnssykdom. Ingenting er fjas. #rumpa mi# DDE# bonde fra Trøndelag#hvorfor blir jeg avvist😮💨 Anonymkode: 2a7c1...b9e
AnonymBruker 42 Skrevet 5. november 2022 #8 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): oii kjære trønder, læll, kanskje du finn en som er like uryddig som deg. Tilslutt så ender du opp med midd og skabb i senga, og kanskje en eller anna kjønnssykdom. Ingenting er fjas. #rumpa mi# DDE# bonde fra Trøndelag#hvorfor blir jeg avvist😮💨 Anonymkode: 2a7c1...b9e Dette later det til at du itte har bestest kåntråll på, AB.... Om du f.eks. er redd for midd - så må du nok re-evaluere "re opp sengen"-strategien din... God kvæll, likvÆll
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #9 Skrevet 5. november 2022 21 minutter siden, AnonymBruker said: De fleste som liker å ha det ordentlig gjør det for seg selv også. Jeg hadde ikke trives i eget hjem om det var rot og skittent. Anonymkode: 7b084...e79 Ja, men du er ikke meg. 20 minutter siden, AnonymBruker said: Vel for å være ærlig, så er hygiene viktig om du er singel eller ei. Får avsmak av venner som har det uryddig hjemme. Klarer ikke å spise maten hos de. Og hvertfall rydd før familie og venne kommer på besøk. Anonymkode: 2a7c1...b9e Leste du hva jeg skrev? Når jeg har besøk så ser det fint ut og alt er ryddig. Når jeg er alene så kan det gå lang tid før jeg gidder rydde eller vaske. Er sånn jeg lever. Anonymkode: d0ea2...b31
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #10 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, men du er ikke meg. Leste du hva jeg skrev? Når jeg har besøk så ser det fint ut og alt er ryddig. Når jeg er alene så kan det gå lang tid før jeg gidder rydde eller vaske. Er sånn jeg lever. Anonymkode: d0ea2...b31 Okei, virket som du levde i rot hele tiden. Misforstod... og at du hadde uryddig selv når kompiser var på besøk... har du noen gang dame på besøk, rydder du? Anonymkode: 2a7c1...b9e 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #11 Skrevet 5. november 2022 Just now, AnonymBruker said: Okei, virket som du levde i rot hele tiden. Misforstod... og at du hadde uryddig selv når kompiser var på besøk... har du noen gang dame på besøk, rydder du? Anonymkode: 2a7c1...b9e Jeg dater ikke så det problemet har jeg ikke. Holder meg unna damer. Men hvis jeg hadde datet så følger jeg dette bildet: Anonymkode: d0ea2...b31 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #12 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Menn blir imponert av meg at jeg har det så ryddig.og imponert at jeg rer opp senga. Spør gjør du det hver dag eller? Det er ikke bra å re opp sengen, faktisk på grensen til uhygenisk. https://viivilla.no/interior/renhold-og-inneklima/derfor-kan-det-vare-usunt-aa-re-opp-senga/ Anonymkode: 41d3c...ea0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå