Gå til innhold

Undertøy! Gammeldagskorsett!!!!?

Villemo

Anbefalte innlegg

Jeg er litt overvektig...164 cm lang og ca 85 kg. Har lyst å slanke meg frem til bryllupet,men det spørs om jeg får til. Motivasjonen er litt dårlig for tiden;)

Det jeg lurer på da er,vet dere om det er mulig å få tak i et fint korsett som virkelig kan holde inne alt??? ANYONE?

Er rimelig desperat gitt...hihihi12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg bestilte et skikkelig gammeldags korsett fra england, 10 spiler!! Og jeg skal love deg at her slipper ingenting ut. Du kan gå inn på axfords.com eller søke på corset. Det finnes også en butikk i sverige hvor du kan bestille over nettet, gallerie lingerie, husker ikke helt adressen. Disse korsettene ligger på ca 1000 og oppover. Men jeg synes iallefall mitt var verdt pengene. Betalte 85£ for mitt pluss frakt fra london. Det finnes en del billigere også, men jeg tror kanskje jeg ville ha valgt en av disse, eller hvertfall samme kvalitet dersom du skal ha noe som holder. Og et tips: se på sidene for tilpasning. Ikke alle passer typer med store bryster, kort overkropp osv.

August brud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare på at det er litt greit å kunne puste også!!! Ikke så ok å bevime når dørene åpner seg i kirka!!

Eller hva med å kunne kose seg med maten, og i det hele tatt sitte ved bordet! hoppe.gif

Bare så du ikke strammer alt for mye inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig med Diddi!

Jeg er som sagt kjempefornøyd med mitt gammeldagse korsett fra London og det er veldig fristende og snøre igjen et par-tre centimeter. Men du trenger jo egentlig ikke det. For når du har på korsettet holder det alt på plass uten at du trenger å snøre inn maks. Og det er ikke så stivt at det blir ubehagelig dersom du ikke snører for mye. Det er faktisk behagelig å ha på.

Og dagen og kvelden kan nok bli litt amputert dersom du skal gå å kjenne at det er ubehagelig stramt. Det som kjennes greit ut med en gang kan fort bli ubehagelig etter noen timer. Og du må jo også bestemme deg for snøringen når du skal tilpasse kjolen din. (det jeg kjøpte er av samme typen som på linken over)

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...