Gå til innhold

TSS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så utrolig mange stygge kommentarer på facebook, om denne artikkelen her:

https://www.seher.no/kjendis/alvorlig-syndrom-folk-har-dodd/77614905

Folk mener at hun må være utrolig dum, fordi at hun ikke la merke til det. Og at det ikke burde gå an. Men skjønner ikke folk at det går an å sette inn tampongen med tråd (ved et uhell), slik at man ikke merker det? Noen (kvinner) mener at man alltid kjenner at tampongen er der - men da må man jo ha satt den inn feil..

Jeg har selv klart å glemme og trekke ut tråden når jeg skulle ta i tampong en morgen, og senere så trodde jeg at jeg måtte ha glemt å sette inn tampong, så jeg tok inn enda en (slik at tampongen ble dyttet enda lenger inn). Jeg gikk med den i over to uker, før den begynte å lukte og jeg fikk fjernet den på legevakt. For jeg merket den ikke i det hele tatt!

Anonymkode: 61590...4c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei trådstarter! 

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...