Nataljia Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 Vi har vinylbelegg på bad. Selve gulvet er helt ålreit, men dessverre har det blitt noen fine riper etter hvert. Har nettopp bonet og de gikk ikke bort. Er det noen som har noen DIY tips/triks for å fikse disse?
Nataljia Skrevet 5. november 2022 Forfatter #2 Skrevet 5. november 2022 (endret) Glemte å nevne at jeg har prøvd tusj i samme farge, men det fungerte ikke så bra. Endret 10. november 2022 av Nataljia
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #4 Skrevet 11. november 2022 Jeg vet ikke, men ville forhørt meg i en butikk som selger vinylbelegg. Anonymkode: 9c935...54d
Disco Skrevet 11. november 2022 #5 Skrevet 11. november 2022 Det finns reparasjonsvoks til vinylgulv, bare søk opp produsenten av gulvet ditt. Jeg søkte på Pergo, og fikk opp både produkt og fargekart. Ps. Det er ikke så lurt å bone i våtrom da polish tåler vannsøl ganske dårlig... Hilsen renholdsleder ☺️ 1 1
Nataljia Skrevet 14. november 2022 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2022 Takk for svar 🙂 Åja, vi ble anbefalt å bone, så det er allerede gjort, og har gjort det før uten problemer. Skal prøve sånn reparasjonsvoks igjen. Har prøvd en gang før, men var litt vanskelig å få det til så ga fort opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå