AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Del Skrevet 4. november 2022 Ser klipp av disse filmene på tiktok, og lurer på hvor brutale de er fra 1-10. Jeg har ikke sett filmene, men bare utklipp. Vil se filmene, men hvis de er veldig veldig ekle til den grad folk sier så vet jeg ikke om jeg gidder. Er de like skumle som smile og Annabelle, eller mye verre??? Anonymkode: e4063...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #2 Del Skrevet 5. november 2022 Google dem og les om dem. Jeg har ikke sett dem. Anonymkode: cd9c4...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #3 Del Skrevet 5. november 2022 Bare sett 1ern og den likte jeg godt, er en indiefilm med veldig lavt budsjett, $350 000 tror jeg, men de har gjort maks ut av det og laget en underholdene og god horror. Nr har vel et stort budsjett så blir spennende å se om det har gjort den bedre eller dårligere Anonymkode: 00f73...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #4 Del Skrevet 5. november 2022 Just now, AnonymBruker said: Bare sett 1ern og den likte jeg godt, er en indiefilm med veldig lavt budsjett, $350 000 tror jeg, men de har gjort maks ut av det og laget en underholdene og god horror. Nr har vel et stort budsjett så blir spennende å se om det har gjort den bedre eller dårligere Anonymkode: 00f73...e8b Glemte og skrive at nr 1 blander mange tidligere horror elementer fra Argento, Hooper, Miike og Halloween, F13, IT og NOES. Den har noen nasty men allikevel morsomme scener Anonymkode: 00f73...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knottogtott Skrevet 6. november 2022 #5 Del Skrevet 6. november 2022 Sett både Nr 1 og 2, og jeg blir ikke kvalm (så franske martyr og skjønte ikke at folk synes den var ekkel) av de scenene som er i filmene (både avsaging fra vajayjay og ned til hode, fjerning av hud, syre kastet på seg og fjerning av diverse kroppsdeler) Ekleste/skumleste scene var da Art danset naken med håret og huden til en person! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #6 Del Skrevet 6. november 2022 3 minutter siden, Knottogtott said: Sett både Nr 1 og 2, og jeg blir ikke kvalm (så franske martyr og skjønte ikke at folk synes den var ekkel) av de scenene som er i filmene (både avsaging fra vajayjay og ned til hode, fjerning av hud, syre kastet på seg og fjerning av diverse kroppsdeler) Ekleste/skumleste scene var da Art danset naken med håret og huden til en person! Martys var veldig bra😊 Anonymkode: 00f73...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knottogtott Skrevet 6. november 2022 #7 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Martys var veldig bra😊 Anonymkode: 00f73...e8b Enig! Bra laget, men ikke ekkel eller skummel! Og morsomt at vi begge skrev martyrs feil 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #8 Del Skrevet 6. november 2022 11 minutter siden, Knottogtott said: Enig! Bra laget, men ikke ekkel eller skummel! Og morsomt at vi begge skrev martyrs feil 😅 Haha ja😅 Nei skummel var den ikke, da var Inside mye mer skummel men like bra synes jeg Anonymkode: 00f73...e8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå