AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 Unnskyld for lang overskrift. Jeg har sett meg ut en ring som jeg har lyst på, den skriker ikke forlovelsesring og den er ikke i den dyreste prisklassen. Jeg tipset kjæresten om den når han spurte meg om hva jeg ønsket meg i julegave, men han svarte konsekvent nei. Han synes det blir helt feil at jeg skal få en ring av han i julegave, fordi det automatisk virker så seriøst. Vi skal ikke feire jul sammen i år, og han hengte seg veldig opp i at familien min kom til å spørre om pris osv..🤦🏼♀️ Ringen koster akkurat under 1500kr. Er han hysterisk? Anonymkode: dc873...a09
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 Han virker litt hysterisk og redd for forpliktelse når han blir helt "ring-ofob". En ring i gave er bare koselig og betyr ikke automatisk forlovelse eller forpliktelse noe mer enn den forpliktelsen man har i et vanlig forhold. Jeg hadde blitt skeptisk til hvorfor han var så redd for det, om han kanskje ikke så for seg å ville forlove seg med meg siden han blir så anti av en helt vanlig harmløs ring gave Anonymkode: 93f00...28f 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 Ja en ring betyr noe. Ikke press han. Det kommer han med når han er klar selv Anonymkode: 0a269...580
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #4 Skrevet 5. november 2022 Hvis det ikke er en forlovelsesring ser jeg ikke problemet. Kanskje forklar han st du VET at det er det ikke og at du ikke behøver informere fammen om pris heller. Anonymkode: 36abb...4e7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #5 Skrevet 5. november 2022 Han vet at når han gir deg en ring, så kommer folk til å spørre om dere er forlovet. Og det har han helt rett i. Kjøp deg heller denne ringen selv, eller ønsk den i gave av ei venninne eller foreldrene dine el.l. Når han er klar for å fri, så gjør han det fordi han ønsker å ta initiativ til det. Og da med en dyrere ring. Antakeligvis så er det vanlig i hans familie eller omgangskrets med dyrere forlovelsesringer enn 1500, og da synes han det er pinlig å gi deg en billig ring. Anonymkode: 16c3f...76d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå