AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 Hva er sjansen for å ha als når man er ei jente (evt dame) på 30 år. Har ekstrem helseangst… og er så ubeskrivelig redd for als Anonymkode: a4cbe...e04
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 Ubeskrivelig liten sjanse. Hvorfor tror du at du har ALS? Anonymkode: 2a292...880 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 Hvis du har ekstrem helseangst så bør du oppsøke hjelp for dette. Du kan få det bedre. Anonymkode: 4fea1...783 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis du har ekstrem helseangst så bør du oppsøke hjelp for dette. Du kan få det bedre. Anonymkode: 4fea1...783 Jeg har vært i behandling og ble mye bedre men etter svangerskap og fødsel ble jeg ti gang verre, er så redd for å dø fra det lille barnet mitt ! Har aldri vært viktigere å leve, ta vare på det viktigste i verden. Anonymkode: a4cbe...e04 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ubeskrivelig liten sjanse. Hvorfor tror du at du har ALS? Anonymkode: 2a292...880 Fordi etter fødsel har jeg fått ubehag, trykkende følelse og nesten kribling/ pulsering i ryggen, det er mest på ene siden og jeg tenker als med en gang, har hatt det i flere mnd av og på, merker det noen dager, noen ganger kan det gå mange dager uten noe. Leste plutselig her at ei på 36 hadde als og det startet i ryggen, så nå er jeg sikker på at det er det samme jeg har og symptomene har eskalert skikkelig etter jeg leste det. Selv om jeg prøver å tenke at det sikkert er pga muskler i spenn, pga amming osv.. men ja. Det er grusomt når den frykten kommer Anonymkode: a4cbe...e04
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #6 Skrevet 4. november 2022 Sjansen er ekstremt liten, men det er ingenting man kan gjøre med det per nå hvis man får det, så anbefaler deg å få mer helsehjelp med tanke på helseangsten din slik at du kan leve mer i nuet og sette pris på at du er frisk i stedet for å være redd for at du skal bli syk. Anonymkode: c4578...773 1 1
Matas Skrevet 4. november 2022 #7 Skrevet 4. november 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod.
Anbefalte innlegg