AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Del Skrevet 4. november 2022 Jeg har lenge vært fascinert av historier om barn som ser ut til å ha reelle minner om tidligere liv. Jeg er ingen New Age-person og er like skeptisk til Sjaman Durek som gjennomsnittsnordmannen, men jeg har lest noen bøker og sett noen dokumentarer som jeg oppfatter som troverdige. Noen i Norge som har erfaringer med dette? Anonymkode: 13e96...ee5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Del Skrevet 4. november 2022 Har opplevd kraftig dejavu i møte med et menneske. Skjønte ikke hvorfor jeg kjente han. Var helt sykt. Fikk aldri fatt på hvor jeg hadde han fra heller. Men har aldri hørt om historier om det du spør om Anonymkode: 3bf40...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Del Skrevet 4. november 2022 Jeg mistet begge foreldrene mine tidlig. Ett av mine barn kunne som 2-åring fortelle detaljer fra min barndom på uforklarlig vis. Anonymkode: 4f06e...c6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Del Skrevet 4. november 2022 Vi har blitt slått kraftig i bakken av ting vår datter har sagt. Til tross for at, spesielt jeg, alltid har vært skeptiker, skolemedisiner, realist, osv til min hals! Det hun har sagt og gjort er til gjengjeld ikke tvetydig hinting(som barn gjør). Det er snakk om inngående kunnskap i felt som et småbarn ikke har noen forutsetninger for å vite noe om, konkrete utsagn og et helt spesifikt stedsnavn, som får det til å gå kaldt nedover ryggen på meg, fordi vi har masse slekt fra områdene rundt.. For min del toppet det seg da en bekjent tryglet om å få engasjere en synsk, fordi hun var helt sikker på at det spøkte i huset vårt. Jeg hadde aldri snakket til noen om dette, men den synske sa at det ikke spøker i huset, men datteren vår er ikke ferdig med et tidligere liv. Men jeg får ikke gjort så mye annet enn å la henne prate. Dette er jo ikke akkurat noe du kan gå til fastlege eller helsestasjonen med.. Anonymkode: 00cdc...b5e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne1981 Skrevet 4. november 2022 #5 Del Skrevet 4. november 2022 Så spennende, tusen takk som deler. Er det mulig å fortelle litt mer om hva konkret det er din datter forteller? (Forstår at du sikkert ikke vil gi konkrete navn, stedsnavn som kan identifisere henne, men veldig interessert i å høre hvilke typer ting hun snakker om) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #6 Del Skrevet 4. november 2022 Totalt umulig. Ingenting som tyder på at det er mulig. Anonymkode: cb115...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #7 Del Skrevet 4. november 2022 Hanne1981 skrev (7 minutter siden): Så spennende, tusen takk som deler. Er det mulig å fortelle litt mer om hva konkret det er din datter forteller? (Forstår at du sikkert ikke vil gi konkrete navn, stedsnavn som kan identifisere henne, men veldig interessert i å høre hvilke typer ting hun snakker om) Hun er i barnehagealder. Hun sa hun hadde bodd på et lite sted med bare noen tusen innbyggere, og fortalte hva de drev med der. Da jeg fortalte det til mine besteforeldre, som er derfra, holdt de på å sette kveldsmaten i vrangstrupen, for det var veldig vanlig akkurat der. Hun har også spurt meg om jeg er mammaen hennes, og jeg svarer ja, har du noen andre mammaer kanskje? Hun svarer ja, hun har jo en annen mamma også(som at jeg burde vite det). Så sier hun «men hun er død for lenge siden». Dette er bare noen få eksempler. Anonymkode: 00cdc...b5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne1981 Skrevet 4. november 2022 #8 Del Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hun er i barnehagealder. Hun sa hun hadde bodd på et lite sted med bare noen tusen innbyggere, og fortalte hva de drev med der. Da jeg fortalte det til mine besteforeldre, som er derfra, holdt de på å sette kveldsmaten i vrangstrupen, for det var veldig vanlig akkurat der. Hun har også spurt meg om jeg er mammaen hennes, og jeg svarer ja, har du noen andre mammaer kanskje? Hun svarer ja, hun har jo en annen mamma også(som at jeg burde vite det). Så sier hun «men hun er død for lenge siden». Dette er bare noen få eksempler. Anonymkode: 00cdc...b5e Tusen takk som deler. Veldig interessant. Vær så snill og gjør meg (og muligens dere selv også 😉) en tjeneste: Gå inn på Netflix og se episode 6 av serien «Surviving Death» (episoden varer i ca. 50 minutter). Jeg har en sterk følelse av at dette er noe du burde se. Del gjerne hva som er din reaksjon her etter å ha sett den. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå