AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 Budd i lag med ein 1 år. Når vi blei kjent og holdt på var han veldig flink til fortelle om sine føleser og på ting han angret på. Vi blei fort i lag, etter 3 mnd vi hadde vært i lag så var vi på fest og kosa oss med hans venner. Eg er ikkje så glad i alkohol men drakk for selskapet skyld men ble ikke brisen. Vi kom heim og eg ville få i han mat og vann for han var svært beruset Satt oss med bordet, då klikket det for han. Trua meg med knytte neven og slo i veggen og kasta på ting. Han rørte ikkje meg bare stod med ansikt mot hverandre så stod han med neven over hode mitt Eg valgte legge meg hos foreldrene mine sitt hus som ikkje lagt ifra der eg bur. Dagen etter reiste eg heim og han var våken når eg kom heim men han huska ingenting. Fikk så vidt ein unnskyldning når eg fortalte ka som hadde skjedd. Så dødde noen nær av meg ikkje så lenge siden då prioterte han heller være med kompis den dagen No er eg kjempeskuffa og "straffe" han med eg snakke så vidt med han. Føle meg nesten kvalt av han Men alika vel så er eg blitt så glad i han for han har gjort meg til bedre menneske. Men disse to tingene vært så skuffandd og sårande Han veit at eg vært i voldelig forhold før Anonymkode: 9d5b9...8fb
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 Han er voldelig, det er ikke et spørsmål engang. Du MÅ gå Anonymkode: ccff4...620 2 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 Tilgi er en ting, men han er voldelig. Du kan ikke levr på denne måten. Anonymkode: bc552...790 1
GrønnNellik68 Skrevet 5. november 2022 #4 Skrevet 5. november 2022 Voldelig og bør holde seg unna alkohol i forhold. Før eller senere vil det der gå virkelig galt. Kom deg bort.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #5 Skrevet 5. november 2022 Hvis du føler deg utrygg i forholdet (uavhengig av hva andre synes er rett), så går du. KUN du bestemmer om et forhold gjør deg lykkelig eller ikke. Anonymkode: db3a2...c91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå