Gå til innhold

Broren min ville ikke joine festen🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble invitert på fest hos en kompis. Han sa at jeg kunne ta med noen jeg kjenner.... jg bor med broren min, som er 2 år yngre. Jeg er kvinne. Så spurte jeg broren min om han ville joine. Så sa han nei for kjenner ikke de. Så sa jeg du blir jo kjent med de. Mange hyggelig folk. Da sa han: nei drar ikke på fest hos ukjente folk. Dette er da ikke ukjente folk, men venner jeg har kjent i flere år. Hvordan ellers blir man kjent med folk, jeg hadde ikke takket nei til å dra på fest hos en venn av broren min f.eks, det er flere ganger at jeg har dratt på fest hos andre felles venniner, uten at det er kleint. Hva tenker dere om dette, er det rart st søskener skal ha samme venner? Prøvde å være inkluderende med lillebror, i og med at det også er liten aldersforskjell mellom oss, kompisen bor  10 min unna oss.... ble litt oppgitt, spess når han sa jeg drar ikke hos ukjente folk..

Anonymkode: 6b818...48e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å respektere hans nei og slutte å mase så fælt?

Anonymkode: b242b...170

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor lager du så big deal ut av dette? Han var vel ikke komfortabel med det da? Du er ikke han og han er ikke deg. Dere trenger ikke klikke med de samme folka

Anonymkode: da54d...910

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...