Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg ikke sikker på om jeg har lyst på barn allikevel. Jeg har to barn fra tidligere forhold og synes det er slitsomt nok fra før. Jeg har barna mine 50% og kjæresten min fungerer bra som reservemor. Kjæresten min har allerede begynt å stille flere krav til meg og jeg er ikke klar for alt ansvaret.

Hvordan kan jeg fortelle kjæresten dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at hvis du forteller henne det, forlater hun deg, og du får ansvar for 3 barn 50 %? I stedet for 2 barn 50% og ett barn 100%, sammen med kjæresten?

Selvfølgelig forventer hun at du skal være far.

Anonymkode: 12c91...eb9

• Liker 15
Skrevet

Det toget har gått.

Anonymkode: b7ce2...e59

• Liker 4
Skrevet
introverten skrev (2 minutter siden):

Nå er jeg ikke sikker på om jeg har lyst på barn allikevel. Jeg har to barn fra tidligere forhold og synes det er slitsomt nok fra før. Jeg har barna mine 50% og kjæresten min fungerer bra som reservemor. Kjæresten min har allerede begynt å stille flere krav til meg og jeg er ikke klar for alt ansvaret.

Du steriliserer deg og så forteller du at du ikke vil eller kan få flere barn(ellers er hun "plutselig" gravid.)

Hun går kanskje fra deg,siden hun har lyst på egne barn og ikke bare ferdigpakka du har med deg.

Anonymkode: cdc59...8a3

• Liker 5
Skrevet

Det er jo for sent å gjøre noe med graviditeten nå, men du har jo valg du kan ta mtp deg selv. Er dere bare kjærester og ikke samboere så slipper du å forholde deg til henne i hverdagen.

Er dette det første barnet til kjæresten? Hvis det, så er hun sikkert sånn hysterisk førstegangsmor der alt skal være perfekt. Da er det bare å gi henne beskjed om at hun må dempe seg hvis forholdet skal vare. 

Anonymkode: bd070...24b

• Liker 1
Skrevet

Åpenbart troll…. 

Anonymkode: eaf82...246

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg forstår du skal ha barn med kjæresten.

Du har 4 muligheter.

1. kjæresten og du får barn du har dine barn 50% som i dag.

2.  kjæresten og du får barn du har redusert tid med dine barn i småbarnsperioden.

3. Kjæresten får barn og flytter fra deg du har ikke noe med barnet å gjøre og de andre barna er hos deg som i dag.

4. Du bor alene og ingen barn er hos deg.

Kjæresten din er full av hormoner så du må ta ting ærlig og rolig og ikke være bastant kanskje hun også finner på noe lurt. 

Siden du later til å trenge litt innkjøring som 3 barnspappa, hadde kanskje alternativ 2 vært å foretrekke. Kanskje du kan ha de andre barna enkeltvis også. Det finnes muligheter uten å vøre en dårlig forelder og kjæreste.

For å forberede deg kan du også begyne å trene styrke og kondisjon.

• Liker 2
Skrevet

Så hun skal stille opp for dine barn og være reservemor, men hun skal ikke få oppleve å bli mor selv? Du høres ekstremt selvopptatt og egoistisk ut. Så langt har hun vært til nytte for deg fordi hun avlaster deg med dine barn, men du skal ikke stille opp for henne nå som hun venter deres felles barn? Klart det stilles krav til deg når dere skal ha barn sammen. AKkurat som hun har stilt opp for deg og de barna du allerede har. Skjerp deg!

Anonymkode: 567bd...7b7

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er jo for sent å gjøre noe med graviditeten nå, men du har jo valg du kan ta mtp deg selv. Er dere bare kjærester og ikke samboere så slipper du å forholde deg til henne i hverdagen.

Er dette det første barnet til kjæresten? Hvis det, så er hun sikkert sånn hysterisk førstegangsmor der alt skal være perfekt. Da er det bare å gi henne beskjed om at hun må dempe seg hvis forholdet skal vare. 

Anonymkode: bd070...24b

Tror du virkelig kvinner gidder å være kjærester med barnefaren og samtidig bo alene og ta alt ansvaret for baby mesteparten av tiden? Hvorfor i alle verden skulle de det? 

Anonymkode: 73f9b...72d

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Så hun skal stille opp for dine barn og være reservemor, men hun skal ikke få oppleve å bli mor selv? Du høres ekstremt selvopptatt og egoistisk ut. Så langt har hun vært til nytte for deg fordi hun avlaster deg med dine barn, men du skal ikke stille opp for henne nå som hun venter deres felles barn? Klart det stilles krav til deg når dere skal ha barn sammen. AKkurat som hun har stilt opp for deg og de barna du allerede har. Skjerp deg!

Anonymkode: 567bd...7b7

Det er jo tydelig at han ikke valgte henne av  kjærlighet, men fordi han trengte avlastning med barna. 

Anonymkode: 73f9b...72d

• Liker 1
Skrevet

Du forteller henne at du valgte henne fordi hun gjorde livet ditt lettere ved å ta seg av barna dine. Og at nå er hun ikke like nyttig lenger. Hvis hun ikke tar seg sammen så har du ikke bruk for henne i livet ditt.

Da vet hun i hvert fall hvor skapet står og kan velge hva hun gjør videre basert på det.

• Liker 5
Skrevet

Jeg har snakket med advokaten min om mulighetene mine. Jeg kan avslutte samværet med barna mine og overlate de til ekskona. Hun har alltid kritisert meg og fortjener å slite etter all dritten hun har gjort mot meg. Den eneste forpliktelsen jeg har vil da være å betale barnebidrag. Jeg jobber mye svart så lønnslippen NAV vil bruke er til min fordel. Mine egne barn forteller moren (min ekskone) hvis det lukter alkohol av meg. Min ekskone har gjort mine egne barn til tystere. Hvis hun ikke hadde valgt å skille seg så ville vi ikke vært i denne situasjonen. Kontakten med barna vil jeg opprettholde, men da på mine premisser.

Grunnen til at jeg har hatt 50/50 er fordi advokaten sa at det var eneste utvei hvis jeg skulle unngå barnebidrag.

Nå har jeg muligheten til å starte på nytt med blanke ark og ny familie.

Skrevet
1 minutt siden, introverten said:

Jeg har snakket med advokaten min om mulighetene mine. Jeg kan avslutte samværet med barna mine og overlate de til ekskona. Hun har alltid kritisert meg og fortjener å slite etter all dritten hun har gjort mot meg. Den eneste forpliktelsen jeg har vil da være å betale barnebidrag. Jeg jobber mye svart så lønnslippen NAV vil bruke er til min fordel. Mine egne barn forteller moren (min ekskone) hvis det lukter alkohol av meg. Min ekskone har gjort mine egne barn til tystere. Hvis hun ikke hadde valgt å skille seg så ville vi ikke vært i denne situasjonen. Kontakten med barna vil jeg opprettholde, men da på mine premisser.

Grunnen til at jeg har hatt 50/50 er fordi advokaten sa at det var eneste utvei hvis jeg skulle unngå barnebidrag.

Hahaha ok. 
men når det lukter alkohol av deg støtt og stadig er det ikke lengre du for beholde din nye familie (og hvis du ikke endrer deg) 

da må du plutselig betale barnebidrag for 3 :) 

Og nei, det skjer ikke på dine premisser men på barnas! Og det er ikke sikkert de vil ha noe med deg å gjøre..

(tror dette er troll men måtte bare)  

Anonymkode: 8d70c...65a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hahaha ok. 
men når det lukter alkohol av deg støtt og stadig er det ikke lengre du for beholde din nye familie (og hvis du ikke endrer deg) 

da må du plutselig betale barnebidrag for 3 :) 

Og nei, det skjer ikke på dine premisser men på barnas! Og det er ikke sikkert de vil ha noe med deg å gjøre..

(tror dette er troll men måtte bare)  

Anonymkode: 8d70c...65a

Jeg har ikke noe alkoholproblemer. Det er bare en unnskyldning ekskona har brukt for å rettferdigjøre at hun har ødelagt familien.

Skrevet

Hvilke krav stiller hun?

Anonymkode: 59fdd...b66

Skrevet

Trolleri-trollera.

Skjerpings, TS.

Du kan bedre!

Skrevet
introverten skrev (12 timer siden):

trollmann. 

Skrevet
introverten skrev (1 time siden):

Profil opprettet på onsdag… dette er et troll. Folkens, ikke fôr trollet.

Anonymkode: 52466...3c5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...