AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 I min situasjon har jeg en svigermor som stadig er for mye. Hun har en personlighet jeg ikke kommer overens med. Flere som har brutt opp forholdet pga noe sånt? Trenger en mann som tar min side, ikke en mann som trenger å ammes enda. Anonymkode: dd973...64b 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 Det er jo fortsatt mannen som er problemet i den historien du forteller? Ikke svigermor, selv om hun sikkert ikke er trivelig hun heller. Anonymkode: 06ff9...4ee 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo fortsatt mannen som er problemet i den historien du forteller? Ikke svigermor, selv om hun sikkert ikke er trivelig hun heller. Anonymkode: 06ff9...4ee Hun er verst! Enda verre når jeg er alene, men føler ikke mannen respekterer at jeg vil trekke meg unna. Hvis jeg bryter opp pga hans familie så bryter jeg opp vår familie med 4 barn barn under 6 år. Føler ikke at han er attraktiv mer og det går generelt utover oss når han aldri kan stå i mot sin mor. Anonymkode: dd973...64b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 Har svigermor som er grusom til tider. Hun har gjort og sagt så mye rart oppigjennom at om jeg skulle fortalt alt høres det ut som jeg overdriver og finner på ting. Jeg vurderte flere ganger det første året og forholdet var verdt all dramatikken. Men heldigvis har mannen min stått opp for meg når det har trengtes og støtta meg når jeg har satt grenser. Hadde han ikke gjort det, så hadde jeg nok ikke klart og stå i alt. Anonymkode: ee393...0fe 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 Jeg skjønner hva du mener. Men igjen, så er det mannen du er med og ikke moren hans. Jeg vet ikke hvor mye du må forholde deg til henne i hverdagen, men hvis det er slik at du må være med henne flere timer av dagen, så synes jeg du kan ta grep. Men hvis du bare må se henne en gang hver 2-3 mnd, så er det vel ikke en big deal. Svigermødre er litt spesielle. Har selv en svigermor som jeg ikke kom overens med i starten, men det falt litt på plass med tålmodighet når jeg møtte henne med et par smil og varme klemmer ❤️ Anonymkode: 3e238...f1e 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #6 Skrevet 5. november 2022 Når mannen legger seg til å sove på soffaen, betyr vel det at han har valgt moren sin side? Anonymkode: dd973...64b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #7 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner hva du mener. Men igjen, så er det mannen du er med og ikke moren hans. Jeg vet ikke hvor mye du må forholde deg til henne i hverdagen, men hvis det er slik at du må være med henne flere timer av dagen, så synes jeg du kan ta grep. Men hvis du bare må se henne en gang hver 2-3 mnd, så er det vel ikke en big deal. Svigermødre er litt spesielle. Har selv en svigermor som jeg ikke kom overens med i starten, men det falt litt på plass med tålmodighet når jeg møtte henne med et par smil og varme klemmer ❤️ Anonymkode: 3e238...f1e Det er så grusomt. Men føler mannen velger moren sin hver gang, og det har nådd en grense etter så mange år med svigermor-problemer at jeg har så stort ønske om å bryte ut. Føler det vanskeligste er at vi har 4 små barn. 2 sett tvillinger og 2 tette. Anonymkode: dd973...64b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #8 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har svigermor som er grusom til tider. Hun har gjort og sagt så mye rart oppigjennom at om jeg skulle fortalt alt høres det ut som jeg overdriver og finner på ting. Jeg vurderte flere ganger det første året og forholdet var verdt all dramatikken. Men heldigvis har mannen min stått opp for meg når det har trengtes og støtta meg når jeg har satt grenser. Hadde han ikke gjort det, så hadde jeg nok ikke klart og stå i alt. Anonymkode: ee393...0fe Du er heldig som har en mann som støtter deg. Min mann støttet meg tidligere når det var en hendelse men ellers ALDRI. Så jeg sa at det er ikke rart hun hater meg når det alltid er jeg som må snakke tilbake til henne, jeg hadde aldri latt mine foreldre holdt på sånn til deg, og det burde ikke du heller tillatt, du skulle steppet inn så fort du merket hun begynte igjen, eller fungerer ikke forholdet vårt mer. Hun er en person som skal terge på meg, og enda verre når du ikke er tilstede. Sa jeg også sover han nå på soffaen. Han lurte også på hvorfor jeg truet med å avslutte forholdet, så sa jeg at det er ikke en trussel det er noe jeg har tenkt på før i samme sammenheng og hvis det fortsetter så orker jeg ikke mer. Anonymkode: dd973...64b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #9 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du er heldig som har en mann som støtter deg. Min mann støttet meg tidligere når det var en hendelse men ellers ALDRI. Så jeg sa at det er ikke rart hun hater meg når det alltid er jeg som må snakke tilbake til henne, jeg hadde aldri latt mine foreldre holdt på sånn til deg, og det burde ikke du heller tillatt, du skulle steppet inn så fort du merket hun begynte igjen, eller fungerer ikke forholdet vårt mer. Hun er en person som skal terge på meg, og enda verre når du ikke er tilstede. Sa jeg også sover han nå på soffaen. Han lurte også på hvorfor jeg truet med å avslutte forholdet, så sa jeg at det er ikke en trussel det er noe jeg har tenkt på før i samme sammenheng og hvis det fortsetter så orker jeg ikke mer. Anonymkode: dd973...64b Gå på familievernkontoret. Når dere har fire små, skylder dere barna å gjøre alt dere kan for å redde forholdet. Anonymkode: e8d38...52c 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #10 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): I min situasjon har jeg en svigermor som stadig er for mye. Hun har en personlighet jeg ikke kommer overens med. Flere som har brutt opp forholdet pga noe sånt? Trenger en mann som tar min side, ikke en mann som trenger å ammes enda. Anonymkode: dd973...64b Nei ikle med mannen men vi har brutt mrd svigermor. Han rr ingen tøffel og navlestrengen er klippet for lengst! Anonymkode: 615b5...805 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #11 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei ikle med mannen men vi har brutt mrd svigermor. Han rr ingen tøffel og navlestrengen er klippet for lengst! Anonymkode: 615b5...805 Godt er det!! Anonymkode: dd973...64b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #12 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): I min situasjon har jeg en svigermor som stadig er for mye. Hun har en personlighet jeg ikke kommer overens med. Flere som har brutt opp forholdet pga noe sånt? Trenger en mann som tar min side, ikke en mann som trenger å ammes enda. Anonymkode: dd973...64b Jeg gjorde det vel egentlig slutt pga han og hans konflikthåndtering. Det var noe med at omndet dukket opp en konflikt så var han helt enig med begge sider. Han løy også til begge sider. Så konflikten eskalerte. Jeg sa at for meg har han da egentlig valgt hvem han vil jobbe for og det er ikke meg som mor til felles barn. Jeg ba også om at han skulle komme med egne forslag til hvordan vi skulle løse dette. Det var 2 uker i taushet, så gadd jeg ikke vente mer og gjorde det heller slutt. I følge han så ble det slutt fordi jeg ba han velge mellom meg og sin mor. I mine øyne så ba jeg han om å være ærlig med begge parter og å finne en felles løsning for konflikt. Jeg liker ikke moren hans som person, noe jeg gjorde frem til jeg ble godt kjent med de. Hun er veldig flink til å spille offer, så det er godt å være ute av det. Nå har eks hatt ny dame i noen år og de har fått et barn. Den som har sett deres barn minst er hans mor. Så der er det mer konflikt igjen. Enkelte kan man ikke velge. Anonymkode: 9ec37...e47 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #13 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gjorde det vel egentlig slutt pga han og hans konflikthåndtering. Det var noe med at omndet dukket opp en konflikt så var han helt enig med begge sider. Han løy også til begge sider. Så konflikten eskalerte. Jeg sa at for meg har han da egentlig valgt hvem han vil jobbe for og det er ikke meg som mor til felles barn. Jeg ba også om at han skulle komme med egne forslag til hvordan vi skulle løse dette. Det var 2 uker i taushet, så gadd jeg ikke vente mer og gjorde det heller slutt. I følge han så ble det slutt fordi jeg ba han velge mellom meg og sin mor. I mine øyne så ba jeg han om å være ærlig med begge parter og å finne en felles løsning for konflikt. Jeg liker ikke moren hans som person, noe jeg gjorde frem til jeg ble godt kjent med de. Hun er veldig flink til å spille offer, så det er godt å være ute av det. Nå har eks hatt ny dame i noen år og de har fått et barn. Den som har sett deres barn minst er hans mor. Så der er det mer konflikt igjen. Enkelte kan man ikke velge. Anonymkode: 9ec37...e47 Enkelte kan man ikke endre* mente jeg. Anonymkode: 9ec37...e47 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå