AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Del Skrevet 4. november 2022 I 2018 veide jeg 56 kg og brukte str XS. I bukse brukte jeg 26/27 i livvidde, eller str 34/36. Jeg var litt for tynn og hadde innhult mage. I begynnelsen av 2022 veide jeg 65 kg og brukte str M/L. I bukse brukte jeg str 31 i livvidde eller str 40/42! Jeg fikk ganske store lår og mage, på grensen til chubby. Nå etter slanking veier jeg 57 kg, altså nesten like lite som i 2018 når jeg var syltynn, men jeg trenger fortsatt str 40/42 i bukse! Jeg har brede ridebukselår og mage. Hvorfor påvirker ikke vekttapet størrelsen min? Jeg har fortsatt ikke i nærheten av så tynne ben, lår og mage som jeg hadde. Hva skal til for å få tilbake kroppen jeg hadde? Må jeg gå ned mye mer eller blir man aldri kvitt fettet helt når man først har lagt på seg? Anonymkode: 06f2b...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Del Skrevet 4. november 2022 Man får bredere hofter når man blir voksen. Anonymkode: 80b25...027 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Del Skrevet 4. november 2022 Hvor gammel er du nå, TS? Anonymkode: 7d3f9...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Del Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor gammel er du nå, TS? Anonymkode: 7d3f9...dac Jeg er 35, var syltynn som 31 åring. Alltid hatt litt hofter men ikke noe tvil om at mesteparten av fettet jeg la på meg la seg på mage, hofter og ytterlår. Vil bli kvitt det 😕 Og kvitt kjakefettet langs kjeven. Hadde slank og konturert ansikt før mens nå har jeg dobbelthake og bollekinn, øynene mine ser mindre ut pga det Anonymkode: 06f2b...e61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Del Skrevet 4. november 2022 Det åpenbare svaret er at du må ha mistet mye muskler. Muskler veier mer enn fett og du må ergo ha mindre muskler og mer fett enn forrige gang du veide 56/57. Anonymkode: 27499...c02 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #6 Del Skrevet 4. november 2022 Du har kanskje mistet muskelmasse på de årene? Husk at 1kg muskler tar mindre plass enn 1kg fettvev. Anonymkode: dbbcb...474 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 4. november 2022 #7 Del Skrevet 4. november 2022 Har du f.eks vØrri gravid for førsteste gang? Kanskje (og sannnsynligvis) hadde du mer muskelmasse for noen år siden, kanskje, kanskje hadde du mindre vann i kroppen, hormoner... Kanskjekanskjekanskje, osv... Kan komme an på mye rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #8 Del Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det åpenbare svaret er at du må ha mistet mye muskler. Muskler veier mer enn fett og du må ergo ha mindre muskler og mer fett enn forrige gang du veide 56/57. Anonymkode: 27499...c02 Nei det kan ikke være muskler. Jeg trente ikke før og hadde ikke muskler og jeg trener ikke nå heller Anonymkode: 06f2b...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #9 Del Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker 42 skrev (54 minutter siden): Har du f.eks vØrri gravid for førsteste gang? Kanskje (og sannnsynligvis) hadde du mer muskelmasse for noen år siden, kanskje, kanskje hadde du mindre vann i kroppen, hormoner... Kanskjekanskjekanskje, osv... Kan komme an på mye rart... Nei ikke vært gravid. Bare spist veldig mye og usunt Anonymkode: 06f2b...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #10 Del Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Nei det kan ikke være muskler. Jeg trente ikke før og hadde ikke muskler og jeg trener ikke nå heller Anonymkode: 06f2b...e61 Alle menneskekroppen består av muskler Anonymkode: 4eb1b...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 4. november 2022 #11 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Nei ikke vært gravid. Bare spist veldig mye og usunt Anonymkode: 06f2b...e61 At du spiser mye usunt hjelper jo selvsagt ikke, men du er faktisk ca. 5 år eldre også. Det har selvsagt noe å si... Ingen av skjortene mine som satt som ett skudd for 10 år siden passer nå, selv om jeg er flere KG lettere, f.eks 😅 Ingen som kan gi deg "hundreprosenten", for det er som sagt mye som kan spille inn, og gjør det... Endret 4. november 2022 av AnonymBruker 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #12 Del Skrevet 4. november 2022 Min erfaring er at kroppen sjeldent helt blir den samme etter vektnedgang. Anonymkode: 90a49...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #13 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei det kan ikke være muskler. Jeg trente ikke før og hadde ikke muskler og jeg trener ikke nå heller Anonymkode: 06f2b...e61 Man mister muskler med alderen. Du burde begynne å trene litt Anonymkode: dbbcb...474 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #14 Del Skrevet 5. november 2022 Det høres veldig rart ut å bruke størrelse 40/42 når du er 57 kg. Kjøper du klær med en annen passform, eller er det de gamle klærne dine du ikke kommer inn i? Anonymkode: 5ae07...78c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 5. november 2022 #15 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (På 4.11.2022 den 23.29): Nei det kan ikke være muskler. Jeg trente ikke før og hadde ikke muskler og jeg trener ikke nå heller Anonymkode: 06f2b...e61 Hvis man går raskt ned i vekt vil man også miste muskler. Det vil si at det godt kan være at du har mindre muskler nå enn du hadde tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå