AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 Han eier enebolig med egen hybel del. Han har planer om at bestemoren skal flytte i hybelen. Han skal også stelle henne i hennes gamle og dårlige dager så lenge han klarer det fysisk. Er det noen røde varsellamper her? Jeg tenker at det kan gå over vår kvalitetstid og etter hvert vi kan bli forhindret i å reise bort? Han er en kjekk kar, men noen har erfaring med dette? Jeg satser på langvarig forhold nå og må være sikker. Anonymkode: f1f40...e33
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 Hva er galt med det? Anonymkode: d08d7...fa7 3
MyMichelle Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 Jeg synes det er fint gjort av ham å tenke slik. Men jeg skjønner deg. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg spurt ham hvordan han ville planlagt det i forhold til jobb og fritid. Min mor stelte for sin far. Hun ble «fanget» fordi hjemmehjelp ikke ville komme innom, selv om han ble dårligere. Alle tok for gitt at hun skulle stille opp hele tiden. Bestefar ble dement, og hun var hele tiden redd det skulle hende ham noe. Han ble også aggressiv, og da måtte han på gamlehjem. 2
Baktusen Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 Det er en utrolig fin og flott ting. For en nydelig og omtenksom fyr du har funnet deg. I teorien! Jeg ville beundret og støttet alle som gjorde det. Og vært stolt over dette mennesket uansett relasjon. Men, veldig veldig skeptisk til å skulle innlede et forhold til noen som har de planene. Man blir veldig veldig fanget, det vil gå utover deres tid sammen, alenetid, alle planer dere kan gjøre og hva som i fremtiden kanskje, til og med, vil potensielt kunne falle på deg. Selv om det er den mest fantastiske fyren, ville jeg hatt stor skepsis og hatt behov for mer informasjon. Og hadde mest sannsynlig styrt litt unna.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han eier enebolig med egen hybel del. Han har planer om at bestemoren skal flytte i hybelen. Han skal også stelle henne i hennes gamle og dårlige dager så lenge han klarer det fysisk. Er det noen røde varsellamper her? Jeg tenker at det kan gå over vår kvalitetstid og etter hvert vi kan bli forhindret i å reise bort? Han er en kjekk kar, men noen har erfaring med dette? Jeg satser på langvarig forhold nå og må være sikker. Anonymkode: f1f40...e33 Dette er veldig urealistisk av han. Greit at bestemoren flytter inn i hybelen, men trenger hun stell og hjelp, så er det hjemmesykepleierne som må komme og hjelpe. Jeg tviler på at en bestemor vil at hennes mannlige barnebarn skal hjelpe henne med nedentilvask og bleieskift. Anonymkode: 29a37...98b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #6 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dette er veldig urealistisk av han. Greit at bestemoren flytter inn i hybelen, men trenger hun stell og hjelp, så er det hjemmesykepleierne som må komme og hjelpe. Jeg tviler på at en bestemor vil at hennes mannlige barnebarn skal hjelpe henne med nedentilvask og bleieskift. Anonymkode: 29a37...98b Kanskje han mente stelle FOR henne. Altså gjøre praktiske ting. Anonymkode: d08d7...fa7 1
Pingvinen Skrevet 5. november 2022 #7 Skrevet 5. november 2022 Høres ut som en flott fyr. Gode holdninger og mye omsorg 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #8 Skrevet 5. november 2022 Det er svært mange hjelpetiltak hvis man har pleietrengende hjemme; hjemmesykepleie og man kan også be om midlertidig opphold på sykehjem ved ferier og lignende. Min mor har nettop stått i dette nå med demensrammet bestemor, og det var hardt- men det var samtidig mange hjelpetiltak. Demensen var det som gjorde ting mer utfordrende da bestemor kunne ikke være alene til slutt. Min bestemor på fars side stelte jeg for på slutten, men hun ble aldri dement da og klarte mye selv helt til det siste. Var mest sånne ting som handling og andre ærend jeg gjorde. Anonymkode: 17ad5...845 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #9 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det noen røde varsellamper her? Jeg tenker at det kan gå over vår kvalitetstid og etter hvert vi kan bli forhindret i å reise bort? Anonymkode: f1f40...e33 Haha godt forsøk. Om ikke dette er ren trolling, så håper jeg du går i fra han nå. Han fortjener ufattelig mye bedre en deg. Anonymkode: 2e91b...0e4 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #10 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Han eier enebolig med egen hybel del. Han har planer om at bestemoren skal flytte i hybelen. Han skal også stelle henne i hennes gamle og dårlige dager så lenge han klarer det fysisk. Er det noen røde varsellamper her? Jeg tenker at det kan gå over vår kvalitetstid og etter hvert vi kan bli forhindret i å reise bort? Han er en kjekk kar, men noen har erfaring med dette? Jeg satser på langvarig forhold nå og må være sikker. Anonymkode: f1f40...e33 Yes, her er det røde varsellamper så det synger etter! Sånne egositiske mennesker som DEG bør HAN holde seg langt unna. Anonymkode: 37d33...363
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå