Tralla la Skrevet 4. november 2022 #1 Del Skrevet 4. november 2022 Når jeg skal kjøpe sminke på parfymeriet, føler jeg at jeg må finne en ledig ansatt som kan hente det jeg skal ha i skuffen under stativet med testere etc, hva gjør dere andre? Er det frekt å lete i skuffene selv? Er det noen her som jobber på parfymeri som kan si hva de foretrekker? Kan jeg hente det jeg skal ha selv så lenge jeg vet hva jeg er ute etter, eller er det ikke innafor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 5. november 2022 #2 Del Skrevet 5. november 2022 Tralla la skrev (12 timer siden): Når jeg skal kjøpe sminke på parfymeriet, føler jeg at jeg må finne en ledig ansatt som kan hente det jeg skal ha i skuffen under stativet med testere etc, hva gjør dere andre? Er det frekt å lete i skuffene selv? Er det noen her som jobber på parfymeri som kan si hva de foretrekker? Kan jeg hente det jeg skal ha selv så lenge jeg vet hva jeg er ute etter, eller er det ikke innafor? Det er en grunn for at de har det i skuffene,tenker jeg.. Kunne aldri vært så frekk og gått å 'forsynt'meg selv.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #3 Del Skrevet 5. november 2022 Jeg forsyner meg selv. Anonymkode: bf8ff...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. november 2022 #4 Del Skrevet 5. november 2022 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #5 Del Skrevet 5. november 2022 Om de ansatte er travel og jeg vet akkurat hva jeg skal ha så plukker jeg det ut, uten å kladde på andre ting. Ser virkelig ikke problemet med det. Anonymkode: 635e7...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #6 Del Skrevet 5. november 2022 Skal man vente på at en ansatt blir ledig, blir det lenge å vente. Jeg har opplevd at stressa ansatte blir enda mer stressa når de må bli med å hente i skuffene, mens det er kø foran disken. Så jeg har lært å hente selv, så slipper de å løpe fram og tilbake. Da blir de også mye blidere. Anonymkode: 340aa...bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 5. november 2022 #7 Del Skrevet 5. november 2022 Jeg har jobba i parfymeri, og nei - du henter ikke ting selv i skuffene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå