AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Del Skrevet 4. november 2022 Ganske fascinerende og skremmende dette. Han hadde en helt annen stemme enn jeg trodde. Anonymkode: 63924...101 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #2 Del Skrevet 5. november 2022 Ok. Skriver det på lista over ting jeg har null interesse av å vite. Anonymkode: 241ad...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #3 Del Skrevet 5. november 2022 Blir kvalm av å se fyren🤮 og det tyske språket blir bare enda styggere enn hva det er i utgangspunktet. Anonymkode: 1fe3c...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #4 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ok. Skriver det på lista over ting jeg har null interesse av å vite. Anonymkode: 241ad...d8f Du har null interesse av historie?? 😨 Anonymkode: d7243...39a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå