Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt sammen med en mann som er 19 år eldre enn meg. Men jeg sliter med hvordan jeg skal fortelle det til foreldrene mine da jeg er redd for at de skal bli sinte? Vi har datet ganske lenge nå og jeg har ikke lyst at det skal være hemmelig da det er slitsomt. 

Jeg er selv 23 og har barn om det er relevant. 

Anonymkode: 8d74f...2aa

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt du ikke vil fortelle det. Hadde ikke jeg turt heller, de vil hate den gubben som går på barnerov 

Men så hadde jeg aldri brukt 20 årene mine på å være sammen med en gammel gubbe som ikke fikk damer på sin egen alder 

Anonymkode: 7adb4...945

• Liker 8
  • Nyttig 9
Gjest Some guy
Skrevet (endret)
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er blitt sammen med en mann som er 19 år eldre enn meg. Men jeg sliter med hvordan jeg skal fortelle det til foreldrene mine da jeg er redd for at de skal bli sinte? Vi har datet ganske lenge nå og jeg har ikke lyst at det skal være hemmelig da det er slitsomt. 

Endret av Some guy
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Relevant for hva da? Jeg skjønner ikke hva du vil med tråden.

Anonymkode: 3a2c3...49c

• Liker 1
Skrevet

Du er voksen. Foreldrene dine har da ingenting med hvem du er sammen med.

Anonymkode: de850...f0e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor føler du at du må fortelle foreldrene dine om sexlivet ditt? De har intet med det å gjøre. Slik du når ditt barn blir 16 ikke har det minste med dets sexliv å gjøre. 
Så date. Om eller når dere synes det er på tide å få barn er første tidspunkt det gir mening å informere folk om «hei, jeg og hen her har sex!». Før det er folk flest, foreldre inkludert, ikke spesielt interesserte.

Anonymkode: 7bcb7...e1a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Skjønner godt du ikke vil fortelle det. Hadde ikke jeg turt heller, de vil hate den gubben som går på barnerov 

Men så hadde jeg aldri brukt 20 årene mine på å være sammen med en gammel gubbe som ikke fikk damer på sin egen alder 

du hadde ikke fått 39 åringer om du selv var 39 heller. tror meg. vært der, gjort det 😜

Anonymkode: 6a1c2...fab

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er voksen. Foreldrene dine har da ingenting med hvem du er sammen med.

Anonymkode: de850...f0e

Man er ikke voksen når man er 23. Hjernen er ikke engang ferdig utviklet 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Pappaen din vil ikke like at en mann på hans alder med hengeballer og seig sæd humper på dattera si. Tror det er best du holder det hemmelig..

Anonymkode: 81031...06a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

synes det er mye jeg

du burde ikke date eldre enn 26. da jeg var i alderen din datet jeg kun menn i mi. egen alder. sa alltid at jeg skulle slå meg til ro når jeg er rundt 35. husker da jeg fylte 35. Datet da en periode med en 32 åring som jeg trodde jeg kunne slå meg til ro med, men det var ikke lenge.

husker panikken jeg følte. Var singel til jeg ble 40. fant da tilfeldigvis en mann på 50. også giftet vi oss.

Anonymkode: 6a1c2...fab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Pappaen din vil ikke like at en mann på hans alder med hengeballer og seig sæd humper på dattera si. Tror det er best du holder det hemmelig..

Pappaen min er over 60 så vil ikke si de er på samme alder.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pappaen min er over 60 så vil ikke si de er på samme alder.

Hmm. Da er det ikke så ille. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor føler du at du må fortelle foreldrene dine om sexlivet ditt? De har intet med det å gjøre. Slik du når ditt barn blir 16 ikke har det minste med dets sexliv å gjøre. 
Så date. Om eller når dere synes det er på tide å få barn er første tidspunkt det gir mening å informere folk om «hei, jeg og hen her har sex!». Før det er folk flest, foreldre inkludert, ikke spesielt interesserte.

Anonymkode: 7bcb7...e1a

Du kan ikke være spesielt nærme dine? Håper du har det bra 

Om de skal bli/er en familie og kanskje flytter sammen, vil hun vel fortelle foreldrene det før eller siden? Å hva om han behandler henne dårlig? Hva med bare det å generelt dele om livet med de man er glad i? 

Man kan ikke bestemme over sine barns sex liv, men man kan bekymre seg, og fortelle dem at uansett hva det måtte være, kan du komme til meg. Dårlige situasjoner kan man jo lett havne i, da er det fint å ha noen man er trygg på, som man kan dele det med.

16- 18 åringer er en veldig utsatt gruppe, fra både voksne og hverandre. Ganske shady at du syns foreldre ikke skal være på banen lenger da. De bor jo kanskje hjemme fortsatt å. 

• Nyttig 1
Skrevet

23 er voksent. Om du burde holde deg til den franske regelen ikke over 32

Anonymkode: 56815...3a3

Skrevet
Rosakatt skrev (17 minutter siden):

Du kan ikke være spesielt nærme dine? Håper du har det bra 

Om de skal bli/er en familie og kanskje flytter sammen, vil hun vel fortelle foreldrene det før eller siden? Å hva om han behandler henne dårlig? Hva med bare det å generelt dele om livet med de man er glad i? 

Man kan ikke bestemme over sine barns sex liv, men man kan bekymre seg, og fortelle dem at uansett hva det måtte være, kan du komme til meg. Dårlige situasjoner kan man jo lett havne i, da er det fint å ha noen man er trygg på, som man kan dele det med.

16- 18 åringer er en veldig utsatt gruppe, fra både voksne og hverandre. Ganske shady at du syns foreldre ikke skal være på banen lenger da. De bor jo kanskje hjemme fortsatt å. 

Har dessverre ett anstrengt forhold pga oppveksten min og syns det er vanskelig å dele ting med de. 

Skrevet

Du kan fortelle om neste kjæreste da.

Anonymkode: 21107...ede

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så du dater noen som er gammel nok å være din far?

Skjønner godt du synes det er vanskelig å si til foreldrene dine.

De blir ikke sinte, men kanskje litt skuffet og en del bekymret.

Så er det opp til deg å bestemme hvor mye du vil dele med dem. 

• Nyttig 1
Skrevet

Tenkjer du berre kan sei det på eit tidspunkt. Du trenger ikkje støtte frå dei da. 

Anonymkode: 62c22...202

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har dessverre ett anstrengt forhold pga oppveksten min og syns det er vanskelig å dele ting med de. 

Hvorfor må du dele med dem? La det komme naturlig, plutselig møtes dere ute når du er sammen med ham, da kan du presentere ham som kjæresten din :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Æsj

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...