Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmålet mitt er altså så enkelt kan man miste følelser av å være for mye sammen når man bor sammen? 

Anonymkode: c1d59...eca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer nok an på personlighet. Man kan miste følelser av for mye avstand også. Men viktigere er det vel å finne felles ballanse mellom trygghet/felleskap og spenning/gjøre ting alene

Anonymkode: 3bdc3...d3a

Skrevet

Kommer ann på om dere begge liker det? Vi trives sammen hele tiden. Selv etter over 20år. Dere må finne en balanse som passer for dere begge :)

Anonymkode: 15aef...f29

Skrevet

Ja man setter ikke lenger like pris på hverandre som kjærester og tar hverandre mer for gitt, mister spenning og gnist. Viktig å ha separate liv og å ha egne rom i boligen som er sine. En woman cave og en man cave så man ikke er oppå hverandre hele tiden 

Anonymkode: a453c...9cd

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

viktig å bruke hjernen også og ikke bare "følelser"

eneste jeg hører er følelser følelser følelser følelser følelser følelser følelser følelser

du er en voksen kvinne med hjerneceller, du har faktisk evnen til å tenke logisk som menn. følelser er ikke fakta, det er noe du følelser akkurat her og da og betyr ikke at du føler det imorgen eller neste uke, det betyr ingenting og er ikke fakta

følelser styres av hormoner og mye av hvor du er i menstruasjonen din

legg vekk følelser og bruk vettet ditt kvinne om du har noe

Anonymkode: 06abf...fd2

Har du kronisk mannsen eller? 

Anonymkode: 3bdc3...d3a

• Liker 1
Gjest Some guy
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Spørsmålet mitt er altså så enkelt kan man miste følelser av å være for mye sammen når man bor sammen? 

Anonymkode: c1d59...eca

Følelsene går fra forelskelse, spenning, mystikk, til kjærlighet, trygghet, vennskap. Man kan ikke forvente å ha forelskelse følelsen etter lang tid. Det du føler som om at du mister følelsen er bare en overgang til det neste stadiet. 

Man kan selvsagt miste alle følelser også, men det et en annen sak. Folk er forskjellig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...